Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ik heb mijzelf duidelijk weten te maken dat ik wat nieuw spul voor de zomer nodig heb.....
* Rapha pro team flyweight bib shorts
* Rapha pro team socks high vis pink
* Rapha pro team midweight jersey pink
* Rapha pro team thermal base layer (om de tijd tot de lente door te komen)
* Rapha pro team flyweight bib shorts
* Rapha pro team socks high vis pink
* Rapha pro team midweight jersey pink
* Rapha pro team thermal base layer (om de tijd tot de lente door te komen)
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Dit zal gedeeltelijk merk gebonden zijn. I heb de korte versie die alleen voor de huidige Ultimate CF SLX is ivm de lage positie van de bidonhouder. Ze hebben ook nog een langere versie.
https://www.canyon.com/nl/accessories/? ... r#id=23491
Ik wil wel eea bij mij opmeten mocht je willen weten wat de positie is van mijn bidonhouders.
https://www.canyon.com/nl/accessories/? ... r#id=23491
Ik wil wel eea bij mij opmeten mocht je willen weten wat de positie is van mijn bidonhouders.
Ik realiseer me dat deze vraag eigenlijk thuishoort in "Het domme vragen topic" maar …
Waar heb je zo'n ding voor nodig? Ik heb nog nooit meegemaakt dat de ketting er vanaf liep, niet binnen en niet buiten. M.a.w. hoe krijg je het voor elkaar om de ketting er af te laten lopen?
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Net even gemeten. Onderste bout van de bidonhouder zit op 45-50 mm vanaf bovenzijde binnenblad (36).SqueeZer schreef: ↑04 jan 2019 19:28De Tukker schreef: ↑04 jan 2019 19:10Ik realiseer me dat deze vraag eigenlijk thuishoort in "Het domme vragen topic" maar …
Waar heb je zo'n ding voor nodig? Ik heb nog nooit meegemaakt dat de ketting er vanaf liep, niet binnen en niet buiten. M.a.w. hoe krijg je het voor elkaar om de ketting er af te laten lopen?
Ik zie idd. net dat het voornamelijk bedoelt is voor Canyon modellen, moest je het willen opmeten kan ik ook ff nakijken of het zou passen, dank alvast.
Hij is gemaakt om voor dit frame te werken voor bladen van 34-46 tanden. Hier zit dus ook nog wat ruimte in. Dit is aangegeven op de chaincatcher en daar zit ongeveer 20 mm verschil in hoogte in.
Het is voor mij ook een zekerheidje voor mijn carbon frame mocht de ketting er eens afspringen.
-Pearl Izumi Elite Softshell Gel Gloves voor 5 euro
-GripGrab skull cap windster voor 5 euro
-3 paar Pearl izumi multisport kousen voor 5 euro
-Mavic aksium knie warmers voor 5 euro
Ikzelf en men portemonnee zijn hier heel gelukkig mee
en dan nog een paar blauwe shimano schoenplaatjes, omdat ik minder float wil proberen
-GripGrab skull cap windster voor 5 euro
-3 paar Pearl izumi multisport kousen voor 5 euro
-Mavic aksium knie warmers voor 5 euro
Ikzelf en men portemonnee zijn hier heel gelukkig mee
en dan nog een paar blauwe shimano schoenplaatjes, omdat ik minder float wil proberen
Op futurum staan deze chaincatchers van K-Edge te koop, staat bij "Te gebruiken met kettingen van Shimano, SRAM en Campagnolo (met uitzondering van EPS)"
Alleen bij RobiOne is hij gemonteerd op de bidonhouder plaats, deze moet je schijnbaar monteren naast je voorderailleur. staat niet bij of het fietsmerk gebonden is
Super ik hoop bij mij ook, ik heb ze op mijn nieuw paar schoenen gezet, maar het was een beetje prutsen om dezelfde positie te kopiëren als de vorige plaatjes. Na de examens meteen maar uittesten en finetunen. Maar ik ga hier off-topic
Back on-topic:
Wat aliexpress koopjes gedaan:
- Een 4 tal paar kousen, waaronder deze:
- Een photochromic lens voor mijn jawbreaker (ook al komende van china)