Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Nieuwe fietsschoenen, Northwave Storm Carbon. Nieuw model schoenen dat nog niet zolang te koop is, acceptabele prijs, mooi ontwerp, stijve zool, netjes afgewerkt.
Heb nu 1 60 km ritje met de Northwaves gedaan. Zeer tevreden mee! Zitten als gegoten.
Zijn alleen wel minder geschikt voor het huidige seizoen, vanwege goede ventilatie. Voor de volgende rit de ventilatie maar even afplakken en dikkere sokken aan
Vervangen een paar Shimano SH-RP3 schoenen die een te slappe zool hadden, te breed waren en niet echt fijn afgesteld konden worden.Heb nu 1 60 km ritje met de Northwaves gedaan. Zeer tevreden mee! Zitten als gegoten.
Zijn alleen wel minder geschikt voor het huidige seizoen, vanwege goede ventilatie. Voor de volgende rit de ventilatie maar even afplakken en dikkere sokken aan
Die reken ik al mee . Heb overschoenen van BBB Heavyduty. Maar die zijn redelijk open aan de onderkant.
Het was gisteren zo'n 5 graden, kreeg in de loop van de rit van 60 km toch wat koude voeten. Dit was met 2 paar normale sportsokken. De Shimano schoenen zijn dan toch net wat warmer.
Bij de NW schoenen moet dit met afgeplakte ventilatie ook wel goed gaan komen. Winterschoenen wil ik ooit ook nog eens kopen, dat lijkt me helemaal ideaal.
Het was gisteren zo'n 5 graden, kreeg in de loop van de rit van 60 km toch wat koude voeten. Dit was met 2 paar normale sportsokken. De Shimano schoenen zijn dan toch net wat warmer.
Bij de NW schoenen moet dit met afgeplakte ventilatie ook wel goed gaan komen. Winterschoenen wil ik ooit ook nog eens kopen, dat lijkt me helemaal ideaal.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Daar hebben we ze niet gekocht.
Wim De Vos in Oosterhout, je moet vooral zijn fb pagina in de gaten houden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Heb ik vorig jaar twee setjes van gehad, 28mm.
Toen ik van 28mm Michelin, terug ging naar GP4000 van Conti in 25mm, had ik onmiddellijk zoiets van: "waarom heb ik in godsnaam met die Michelin's gefiets?"
De 25mm van Continental waren gewoon veel comfortabeler dan de Michelin's.
Voor mij nooit geen Michelin meer, ander nadeel was, dat ze lastig rond mijn Zonda's te leggen waren, gelukkig nooit mee lek gereden in de winter.
Op bicyclerollingresistance kwamen die Michel Pro 4 Endurance bandjes (25 mm) verrassend goed uit de test. Iets meer rolweerstand dan de GP4000II, maar wel een (veel) betere lekprotectie (zowel side als het loopoppervlakte).
Had daarvoor de Durano's 25, die vond ik zelf niet vooruit te branden... maar wel, net als met de Michelin bandjes nog nooit mee lekgereden. Fiets zelf liever met iets meer rolweerstand met minder kans op lek...
Met opleggen (ook zonda's c17) geen problemen gehad...
Had daarvoor de Durano's 25, die vond ik zelf niet vooruit te branden... maar wel, net als met de Michelin bandjes nog nooit mee lekgereden. Fiets zelf liever met iets meer rolweerstand met minder kans op lek...
Met opleggen (ook zonda's c17) geen problemen gehad...