Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
-
- Forum-lid
Zojuist ook een uur gereden, maar geen storingen oid.
Wel reed ik met ca 700 man op Watopia.
Wel reed ik met ca 700 man op Watopia.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik rij sowiso fors minder Zwift, ben er beetje op uitgekeken. Eigenlijk zou ik hem liefst een tijdje gewoon stop zetten, maar dan ben ik ook mijn level kwijt en dus waarschijnlijk ook geen toegang tot alles.
Wordt ook tijd dat Zwift naar zijn klanten gaat luisteren dat we zelf willen kiezen in welke wereld we fietsen.
Pak momenteel weer vaker BigringVR, die voegen in rap tempo nieuwe ritten toe.
Wordt ook tijd dat Zwift naar zijn klanten gaat luisteren dat we zelf willen kiezen in welke wereld we fietsen.
Less is bore
beste medezwifters,
Tot voor kort ging de sync met strava en garmin connect perfect.
Sinds dit weekend stuur zwift enkel de rit door naar strava, en kan ik hem niet zien bij mijn ritten in garmin connect...
Instelling blijft 'connecter Garmin connect'... dus daar iets niets aan veranderd...
Nog mensen die dit merken en evenuteel een oplossing hebben?
Heb al disconnect gedaan, en opnieuw toelating gegeven, zonder resultaat...
Sinds dit weekend stuur zwift enkel de rit door naar strava, en kan ik hem niet zien bij mijn ritten in garmin connect...
Instelling blijft 'connecter Garmin connect'... dus daar iets niets aan veranderd...
Je kunt gerust je abbo stopzetten en als je je weer aanmeldt ga je gewoon verder waar je gebleven was....daniel1975 schreef: ↑10 jan 2019 08:46 Ik rij sowiso fors minder Zwift, ben er beetje op uitgekeken. Eigenlijk zou ik hem liefst een tijdje gewoon stop zetten, maar dan ben ik ook mijn level kwijt en dus waarschijnlijk ook geen toegang tot alles.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Dat klopt, ik zet hem in de zomer altijd stop, maar je account blijft gewoon bestaan.
Je krijgt dan ook een dialoogvenster waar je aan kunt geven waarom je je account stop zet, één van de opties is "because the weather is nice again". Dus daar houden ze gewoon rekening mee.
Overigens vind ik het de laatste tijd wel heel druk op zwift (vooral de kortere routes). Best irritant om de hele tijd in zo een blob te zitten als je gewoon je eigen ritje wilt rijden.
- JuanGuillermo
- Forum-lid
Heb je al geprobeerd om de FIT file van Zwift in Garmin in te laden ? Handmatig.verhto schreef: ↑10 jan 2019 10:30 beste medezwifters,
Gek van de weg, de MTB en het gravel
Staat er ook niet tussen bij mij. Bij een vriend van me was dit idd ook zoJuanGuillermo schreef: ↑11 jan 2019 23:32De resultaten van een etappe kan je ook vinden in de Companion App, door je eigen activiteit aan te klikken.