Veldritseizoen 2018 / 2019
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
De NOS heeft wel wat crossen op de livestream gehad dit seizoen toch? Je mag je dan wel terecht afvragen waarom er niet op zijn minst een livestream geregeld wordt.
Maar is dit ook niet iets van de KNWU of organisatie om te bewerkstelligen, als de NOS er zo weinig mee doet? Het marathonschaatsen heeft momenteel elke competitiewedstrijd een livestream via youtube. Met hulp van wat sponsoren, staan er wat camera's apparatuur en commentatoren. Marathonschaatsen wordt ook niet uitgezonden op de NOS (op het NK en de laatste dag van de vierdaagse na dan).
Dat moet met veldrijden toch ook kunnen, de camera's zijn er al, want een samenvatting is er vaak wel.
Maar is dit ook niet iets van de KNWU of organisatie om te bewerkstelligen, als de NOS er zo weinig mee doet? Het marathonschaatsen heeft momenteel elke competitiewedstrijd een livestream via youtube. Met hulp van wat sponsoren, staan er wat camera's apparatuur en commentatoren. Marathonschaatsen wordt ook niet uitgezonden op de NOS (op het NK en de laatste dag van de vierdaagse na dan).
Dat moet met veldrijden toch ook kunnen, de camera's zijn er al, want een samenvatting is er vaak wel.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid HC
Wie wil er nou naar een training van Van der Poel kijken? Ik snap best dat ze dat niet uitzenden, daar is geen lol aan te beleven.
- ophetkantje
- Forum-lid
Ik vind het prachtig om te zien. Lars Boom zei het bijvoorbeeld ook. Echt geweldig hoe hij stuurt en en remt. Rijd zelf wel eens eens stukje offroad en vind het geweldig om te zien hoe het eigenlijk zou moeten. Ook juist het vergelijken van hoe MvdP passages neemt en anderen vind ik een heerlijke zondagmiddag besteding, Ik geniet zeker bij veldrijden niet alleen van de spanning in de koers, maar juist ook van de techniek van de deelnemers.japiecarbon schreef: ↑10 jan 2019 12:23 Wie wil er nou naar een training van Van der Poel kijken? Ik snap best dat ze dat niet uitzenden, daar is geen lol aan te beleven.
Ach, ik zeg ook maar wat
Dat de NOS niets doet aan het NK in Huijbergen maakt me persoonlijk niet zoveel uit. Veldrijden op TV vind ik een fantastische sport om te kijken. Sporza doet heel veel aan het BK en ik kan toch niet allebei tegelijk kijken. Ik zou als het NK ook rechtstreeks ergens te zien zou zijn toch later (uitzending gemist o.i.d) hebben gekeken.
Voor de liefhebbers: Bart Wellens oordeel over de omloop in Kruibeke
https://sporza.be/nl/2019/01/09/verkenn ... -kruibeke/
Voor de liefhebbers: Bart Wellens oordeel over de omloop in Kruibeke
https://sporza.be/nl/2019/01/09/verkenn ... -kruibeke/
Die wereldbekers worden geproduceerd door de UCI (met partners, waarschijnlijk) en de NOS koopt dat gewoon in, net als een aantal andere zenders (Sporza en Eurosport, bijv). Zo worden de kosten dus verspreid.MarkVeenstra schreef: ↑10 jan 2019 09:01 De NOS heeft wel wat crossen op de livestream gehad dit seizoen toch? Je mag je dan wel terecht afvragen waarom er niet op zijn minst een livestream geregeld wordt.
Het NK zou de NOS zelf moeten produceren, puur voor de Nederlandse markt. Er moet dan een hele cameraploeg, regietruc, zendtruc, etc heen. Dat is natuurlijk veel duurder.
Zou wel cool zijn als de organisatie zelf een aantal webcams lans het parkoers hangt en die beelden integraal op een livestream zet. Kijkers kunnen dan €5 betalen en zelf schakelen tussen de camera's. Daarvoor is niet veel meer dan een goede internetverbinding en een tiental camera's nodig.
===========================
Free your mind and your ass will follow
Free your mind and your ass will follow
- LongTallErne
- Forum-lid
Dat is wel heel gemakkelijk gezegd. Dan hoeven ze Ajax - FC Emmen ook niet uit te zenden. En dat geldt dan voor talloze wedstrijden, in welke sport dan ook.japiecarbon schreef: ↑10 jan 2019 12:23 Wie wil er nou naar een training van Van der Poel kijken? Ik snap best dat ze dat niet uitzenden, daar is geen lol aan te beleven.
Dat ze niet iedere veldrit uitzenden begrijp ik wel maar nèt een Nederlands kampioenschap mag toch wel wat aandacht aan worden besteedt.
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
Geen idee.
Een wist je datje?
Ik ga er vanuit dat deze info van de TV-gids van de website van één wel gaat kloppen:
"vandaag 12 januari: 13u30 Sporza: veldrijden"
Dat betekent dat ook het BK voor junioren (met Thibau Nys) en vrouwen rechtstreeks gebracht worden. Door deze meevaller maakt me persoonlijk het niets doen aan het NK door de NOS al helemaal niet meer uit.
"vandaag 12 januari: 13u30 Sporza: veldrijden"
Dat betekent dat ook het BK voor junioren (met Thibau Nys) en vrouwen rechtstreeks gebracht worden. Door deze meevaller maakt me persoonlijk het niets doen aan het NK door de NOS al helemaal niet meer uit.
inderdaad, veldrijden op de vrt of één vanaf 13u30 vandaag en morgen. Dat ook de juniores worden uitgezonden zou wel eens kunnen te maken hebben met de aanwezigheid van Thibau Nys. De Nys-gekte is nog niet volledig verdwenen.
Ook het chauvinisme van Wuyts zal vandaag hoogtij vieren!
Ook het chauvinisme van Wuyts zal vandaag hoogtij vieren!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.