Canyon
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom is er geen vraag naar de Endurace SLX? En wel de SL.
Less is bore
Te duur voor het marginale verschil in comfort in vergelijking met de SL ?
Canyon Ultimate CF sl Movistar.
Gios Torino Professional '84.
Colner Strada '74.
Colner Strada '74.
Lijkt mij ook het geval. Verschil van €1100 (€1.499 vs €2.599) op enkel het frame is inderdaad vrij fors. Al kan ik niet beoordelen wat het verschil in comfort is.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Ik had een Tacx steekas besteld voor mijn Canyon Endurace CF SL, type 'T1707 E-Thru trainer axle M12x1, with metric fine thread'. Nu blijkt dat de steekas niet past omdat de draad niet fijn genoeg is, mijn standaard steekas heeft een fijnere draad. Heb ik het verkeerde type besteld? Welke moet ik dan wel hebben?
Hier heb je een overzicht van de verschillende types: https://tacx.com/product/e-thru-trainer-axle/
Hier heb je een overzicht van de verschillende types: https://tacx.com/product/e-thru-trainer-axle/
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Dat icm doelgroep en plaatsing in haar gamma van fietsen? Aeroad bovenin, naast de dure ultimates, vervolgens de rest van de ultimates als serieuze racers. Daarna de endurace, als optima forma fiets voor de toerrijders (schijven bijna verplicht, comfort geo, dito zadelpen etc), en daaronder nog iets van een roadlite als die nog bestaat. Daarmee mik je qua doelgroep natuurlijk niet direct op mensen die makkelijk 1000 euro extra uitgeven voor een iets mooiere uitvoering van een fiets.vincent75 schreef: ↑19 jan 2019 20:52Lijkt mij ook het geval. Verschil van €1100 (€1.499 vs €2.599) op enkel het frame is inderdaad vrij fors. Al kan ik niet beoordelen wat het verschil in comfort is.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- TheTourist
- Forum-lid
Is dat een algemene kortingsbon? En ben je dan ook van plan om de bon te gaan gebruiken...? Want ik ben van plan om binnenkort een bestellingkje te plaatsen...
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
Bianchi-Ber schreef: ↑21 jan 2019 12:45Is dat een algemene kortingsbon? En ben je dan ook van plan om de bon te gaan gebruiken...? Want ik ben van plan om binnenkort een bestellingkje te plaatsen...
ja is een algemene kortingsbon. Ja ben eigenlijk speciaal geweest daarvoor omdat ik een MTB ga kopen van canyon.
Ik vraag me af of dit een unieke code is aangezien deze aan je email adres gekoppeld wordt bij de bestelling.
Bij deze mijn code die ik gebruikt heb: CNYN5PVF geldig tot 27/01/19.
Bij deze mijn code die ik gebruikt heb: CNYN5PVF geldig tot 27/01/19.
Canyon Ultimate CF sl Movistar.
Colner Strada '74.
Colner Strada '74.
Als je echt interesse had, kreeg je zo'n kaartje.
Giant TCR Advanced Pro 1 disc 2020
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0