Fons bikes
Hier kan je het allemaal nog eens teruglezen.
https://web.archive.org/web/20180918021 ... ons-bikes/
https://web.archive.org/web/20180918021 ... ons-bikes/
Kan ik me voorstellen. Wat is er volgens jou trouwens precies gebeurt met Janneke-gate? Ben ik toch ook nog wel steeds nieuwsgierig naar.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Als Jos zo vervelend tegen Chrissiewizzie blijft doen, dan kun je je wel voorstellen hoe hij zich gedragen heeft tegen de opsteller van het in zijn ogen "grote kwaad".
En de teksten op zijn site lijken toch ook op wat stuiptrekkingen. Als hij zo blij was op de media-aandacht dan zou hij tegen Chrissiewizzie ook niet zo vervelend doen. Jos hoopt waarschijnlijk dat Chrissiewizzie zo ver gaat met zijn uitlatingen dat hij (Jos), samen met zijn rechtskundige, een grond zou vinden om Chrissiewizzie misschien wel een gelijk berichtje te sturen als Janneke. Maar misschien is mijn fantasie nu wel een beetje te groot.
En de teksten op zijn site lijken toch ook op wat stuiptrekkingen. Als hij zo blij was op de media-aandacht dan zou hij tegen Chrissiewizzie ook niet zo vervelend doen. Jos hoopt waarschijnlijk dat Chrissiewizzie zo ver gaat met zijn uitlatingen dat hij (Jos), samen met zijn rechtskundige, een grond zou vinden om Chrissiewizzie misschien wel een gelijk berichtje te sturen als Janneke. Maar misschien is mijn fantasie nu wel een beetje te groot.
Hoe dom kun je zijn? Of Jos echt gelogen heeft of gewoon van voren niet weet dat hij van achter leeft, dat kunnen alleen de journalisten die de stukjes hebben geschreven zeggen. Volgens de rectificatie in de Volkskrant heeft Jos in eerste instantie wel degelijk zelf gezegd dat een frames zelf ontwikkeld waren en dat Fons daarna die keutel introk:
Het probleem is dat vroeg of laat in elk bedrijf fouten worden gemaakt en je zou bij de garantieafhandeling maar afhankelijk zijn van zo'n figuur...
Wat nu vooral blijft staan is een goed product voor een redelijk hoge prijs met een hoop marketing blabla eromheen dat verkocht wordt door iemand die zijn fouten niet kan toegeven.Aanvulling: In onderstaand artikel wordt het frame van de racefiets van Fons Bikes omschreven als 'uniek'. Fons Bikes zei tegen de Volkskrant dat het bedrijf het frame van de grond af zelf heeft ontworpen, speciaal voor de vrouwelijke anatomie. Fons Bikes sprak verder over eigen frames, 'waarbij de bottom bracket (bevat de trapas, red.) omlaag en naar voren wordt geplaatst'. De Volkskrant heeft het artikel voor plaatsing aan Fons Bikes voorgelegd, ter controle op onjuistheden.
Na publicatie bereikte de Volkskrant informatie waaruit blijkt dat de afmetingen van de frames die Fons Bikes gebruikt, identiek zijn aan bestaande frames van een Taiwanese fabrikant die ook door enkele andere fietsmerken worden gebruikt. Fons Bikes stelt dat het bedrijf de geometrie van het volgens hen optimale frame heeft bepaald op basis van fysiologische data en marktonderzoek. Vervolgens bleek een Taiwanese producent een bestaand frame met die afmetingen leverbaar te hebben, verklaart Fons Bikes nu.
Het probleem is dat vroeg of laat in elk bedrijf fouten worden gemaakt en je zou bij de garantieafhandeling maar afhankelijk zijn van zo'n figuur...
Campagnolo Ultra Dork
- Supergrover
- Forum-lid HC
Lekker blokkeren op Messenger en laat hem hier maar in discussie gaan met zijn grote mond...
maar daar zal hij de ballen wss niet voor hebben....
maar daar zal hij de ballen wss niet voor hebben....
- Jaap Telder
- Forum-lid
Als een klein kind die weet dat hij gelogen heeft maar blijft ontkennen en volhouden dat het niet zo is en slachtoffertje gaat spelen.
Wees eens verantwoordelijk voor je eigen leugens en gedrag meneer Fons en hang niet de geplaagde onschuld uit. Je hebt zelf alle leugens en luchtfietserij de wereld in geblazen op je eigen Fons site en in de media en daarna weer weggemoffeld en gaat mensen die het benoemen beschuldigen en onder druk zetten. Het gaat over feiten meneer Fons en niet over negatieve meningen zoals u het nu weer op een achterbakse wijze neerzet. Zeer onvolwassen gedrag en bijzonder onnozel. Wat een aanfluiting om zo een sticker/plak"merk" te runnen.
Wat zullen vrouwen die in het begin in goed vertrouwen bij Fons een fiets hebben gekocht vóórdat de onwaarheden aan het licht kwamen zich belazerd voelen...
Wees eens verantwoordelijk voor je eigen leugens en gedrag meneer Fons en hang niet de geplaagde onschuld uit. Je hebt zelf alle leugens en luchtfietserij de wereld in geblazen op je eigen Fons site en in de media en daarna weer weggemoffeld en gaat mensen die het benoemen beschuldigen en onder druk zetten. Het gaat over feiten meneer Fons en niet over negatieve meningen zoals u het nu weer op een achterbakse wijze neerzet. Zeer onvolwassen gedrag en bijzonder onnozel. Wat een aanfluiting om zo een sticker/plak"merk" te runnen.
Wat zullen vrouwen die in het begin in goed vertrouwen bij Fons een fiets hebben gekocht vóórdat de onwaarheden aan het licht kwamen zich belazerd voelen...
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 24 jan 2019 09:34, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik niet,,,
(Als het nou bij marketinggeblaat gebleven was...)
(Als het nou bij marketinggeblaat gebleven was...)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?