Ffwd f6r of Zipp 404
Hoi allemaal. Na vele jaren op alu wielen ben ik van plan een setje 2dehands carbon wielen te kopen. Ik heb momenteel 3 opties: ffwd 6r met alu remrand, Zipp 404 met alu remrand of Mavic Cosmic carbon slr. Welke raden jullie aan/af???
Alvast bedankt
Alvast bedankt
ZIPP heeft had in het verleden ook geen goede kwaliteit.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Kijk bij Fase Fietsen voor de “oude” ffwd. Hij heeft partij van ffwd opgekocht dus die zijn erg scherp geprijsd.
DT swiss 240 of 350.
De huisnaaf van Ffwd (Made bij TD swiss) zou ik inderdaad niet nemen.
Voor een klein bedrag meer heb je dus wel merk wielen met garantie.
DT swiss 240 of 350.
Zijn DT naven niet goed dan?DrvC schreef: ↑24 jan 2019 12:59 Kijk bij Fase Fietsen voor de “oude” ffwd. Hij heeft partij van ffwd opgekocht dus die zijn erg scherp geprijsd.
DT swiss 240 of 350.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Er staat "made by dtswiss" op, maar het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Na wat twijfelen gaat mijn voorkeur precies toch naar de Cosmic Carbon SLR. Ook omdat de remrand (normaal gezien) mooi zwart blijft en ze er ook mooi uitzien. Bij de andere 2 zijn de remranden alukleur. Het zijn allemaal wielen die zeker 4 jaar oud zijn. Het gaat natuurlijk niet alleen om het uitzicht daarom dat ik wat meer info wilde...
Bij de ffwd zitten dt-swiss naven in..
- amclassic-fan
- Forum-lid HC