Fons bikes
- Jaap Telder
- Forum-lid
- Berichten: 1735
- Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12
Het "zwaartepunt" bij Fons fietsen is dus een nieuw dieptepunt...Ernie C. schreef: ↑27 jan 2019 00:41 De Cube Axial c62, Trek Emonda en de met name de Specialized Ruby hebben zelfs een lager BB dan de Fons. De Liv fietsen zijn ongeveer gelijk. Je zou dus kunnen stellen dat ze het eigenlijk best slecht doen t.o.v. hun voornaamste concurrenten.
Die 2mm kwam vooral uit mijn meer Italiaans georiënteerd geheugen waar een hoger bb normaal is en kleinere maten vaak zelfs minder BB drop (=een hoger BB) hebben. Kijk je naar de frames die meer op Amerikaanse leest geschoeid zijn dan blijft er niks meer over van die bewering. Gezien de achtergrond van Jos kan ik hem wel vergeven dat hij dezelfde fout maakte als ik in eerste instantie deed. Helaas dat zijn team van wetenschappers hem hier ook in de steek liet .
Je kan de verhalen van meneer Fons toch echt niet meer serieus nemen.
Het ene verzinsel na het andere.
De wetenschappelijke bewijzen zijn er nooit gekomen, verzinsels.
De nieuwe gravelracer zou er komen in samenwerking met Duitse ontwikkelaars.
Ik lees daar ineens niéts meer over, ook weer snel weggemoffeld/verduisterd.
Was weer de zoveelste onwaarheid...?
Krijgen we een nieuwe Fons soap, deel 2
Fons neemt het niet zo nauw met feiten en de waarheid, bizar.
(edit=spelling)
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 27 jan 2019 11:20, 3 keer totaal gewijzigd.
- Jaap Telder
- Forum-lid
- Berichten: 1735
- Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12
...Deze maand introduceren we onze Gravelracer de Multistrada en we zijn bezig met de ontwikkeling van nog 2 modellen. Deze ontwikkeling doen wij ook niet alleen maar wij werken daarvoor samen met een Duitse engineers firma die hierin gespecialiseerd zijn....
Aldus Fons.
Deel 2.
Waarom moet je met een Duits ontwikkelings firma samenwerken en een fiets ontwikkelen als je een bestaand Aziatisch open-mold frame uit de catalogus besteld.
Aldus Fons.
Deel 2.
Waarom moet je met een Duits ontwikkelings firma samenwerken en een fiets ontwikkelen als je een bestaand Aziatisch open-mold frame uit de catalogus besteld.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 27 jan 2019 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik begrijp werkelijk niet dat je een serieus merk probeert in de markt te zetten, met alle poeha daaromheen inclusief een legertje influencer's (dat is toch eigenlijk net zoiets als de bots van Dotan?).
Je hebt een marketing bureau (ingehuurd) en geeft dan je frame met disc brakes de toevoeging DISCO.
Disco, dat doet mij denken aan boer Harms en glitterpakken. Hopeloos verouderd. Das war einmal
zo'n naam voor een vernieuwend, baanbrekend innovatief product, dat slaat toch niet aan?
Mij doet het in ieder geval de haren in de nek recht overeind staan.
Je hebt een marketing bureau (ingehuurd) en geeft dan je frame met disc brakes de toevoeging DISCO.
Disco, dat doet mij denken aan boer Harms en glitterpakken. Hopeloos verouderd. Das war einmal
zo'n naam voor een vernieuwend, baanbrekend innovatief product, dat slaat toch niet aan?
Mij doet het in ieder geval de haren in de nek recht overeind staan.
Opgeven is geen optie!
Die is weer rete scherp
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 22 jan 2019 14:27
Goed je eerste stukje tekst lezen Jaap....Jaap Telder schreef: ↑27 jan 2019 12:05 ...Deze maand introduceren we onze Gravelracer de Multistrada en we zijn bezig met de ontwikkeling van nog 2 modellen. Deze ontwikkeling doen wij ook niet alleen maar wij werken daarvoor samen met een Duitse engineers firma die hierin gespecialiseerd zijn....
Aldus Fons.
Deel 2.
Waarom moet je met een Duits ontwikkelings firma samenwerken en een fiets ontwikkelen als je een bestaand Aziatisch open-mold frame uit de catalogus besteld.
-
- Forum-lid
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 22 jan 2019 14:27
Uhm!chrissiewizzie schreef: ↑27 jan 2019 14:42Ik was te nieuwsgierig naar waar hij nou weer mee zou komen, Inmiddels staat hij wel op geblokkeerd.53x11 schreef: ↑27 jan 2019 09:23Ik dacht dattie allang op jouw blokkeerlijstje stond?chrissiewizzie schreef: ↑26 jan 2019 23:27 En natuurlijk weer meteen ons Josje op Messenger dat de fysio niet zijn vrouw is. Prima, maakt voor het verhaal natuurlijk verder geen reet uit, maar we mogen blij zijn met deze prima inhoudelijke opmerking. Of ben ik nu toch weer sarcastisch?
Hij liet me vanochtend nog wel even lachen. Humor kan je de man toch niet ontzeggen:
Decathlonflyer.. Niet zo goed gelezen Chris? Deze deelden ze afgelopen weekend uit op de Velofolies.
Ik kán niet wachten op een bericht van zijn zijdechrissiewizzie schreef: ↑27 jan 2019 14:44 Volgens Jos kan hij geen berichten plaatsen op het forum. Mods?
Colnago CX Zero Alu 2016
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Jos zal nog even geen tijd hebben. zijn eigen site is nog steeds niet helemaal bijgewerkt:
Toen we zijn begonnen met ontwerpen van onze fietsen hebben we het onszelf niet makkelijk gemaakt.......
Deze tekst komt nog steeds van zijn site. Dus nog even geduld totdat dat ook bijgewerkt is.
Toen we zijn begonnen met ontwerpen van onze fietsen hebben we het onszelf niet makkelijk gemaakt.......
Deze tekst komt nog steeds van zijn site. Dus nog even geduld totdat dat ook bijgewerkt is.