Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Hier idem, het laatste paar bij Futurumshop gescoord
Ook deze van Futurumshop, ik vond rond de kerst ergens een WERKENDE kortingscode (de meeste codes die je vind, werken nooit) en toen viel de prijs ineens, naast de al lage prijs, helemaal mee en heb ik 'm gekocht, de nieuwe Giro Aether.
Al mijn andere helmen verkocht en ik ben weer helemaal up to date:
Een erg mooie helm. Giro is echt mijn FaForobzie schreef: ↑26 jan 2019 09:58
Ook deze van Futurumshop, ik vond rond de kerst ergens een WERKENDE kortingscode (de meeste codes die je vind, werken nooit) en toen viel de prijs ineens, naast de al lage prijs, helemaal mee en heb ik 'm gekocht, de nieuwe Giro Aether.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
MarcFaFo schreef: ↑26 jan 2019 10:18Een erg mooie helm. Giro is echt mijn FaForobzie schreef: ↑26 jan 2019 09:58
Heb ook een Giro helm sinds kort, maar wat zijn die dingen breed zeg, qua uiterlijk dan he.
Het zit wel goed.
Alleen die sluiting vind ik wat ielig
Apex Aerodyne Ultegra Di2 - Scope R5 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Toen ik half augustus vorig jaar wakker werd in het ziekenhuis na een harde crash werd ik door de eerste hulparts gecomplimenteerd met mijn brede helm die zwaar hoofdletsel had voorkomen volgens hem.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
Nou ja zeg.stanockers10 schreef: ↑27 jan 2019 17:57
Die gast is een gevaar op de weg, voor zichzelf en anderen.
Bikers are not alone
Of sarcasme of anders neem ik aan dat je hem persoonlijk kentstanockers10 schreef: ↑27 jan 2019 17:57Die gast is een gevaar op de weg, voor zichzelf en anderen.
Ja, de eerste keer wegens een crash met de fiets en de tweede keer wegens een niet fietsgerelateerd ongevalletje.
Ook weer niet zooo heel erg allemaal , maar wel vervelend omdat ik de tweede keer nog niet 100% hersteld was en in totaal 8 weken niet heb kunnen fietsen.
Momenteel weer 95% van begin augustus vorig jaar, en blij dat ik alles nog kan en niks definitiefs heb overgehouden, het kan zoveel beroerder....
PS,OT, het is niet nodig alles te quoten bij een reactie op het bovenstaande....
Ps 2 stanockers10 heeft een korte, merkwaardige, posthistory die voor 90% gaat over de vrouwelijke anatomie....dus vermoedelijk niet serieus te nemen...
Herhaal dit niet onnodig