daniel1975 schreef: ↑28 jan 2019 10:49
[quote}Mijn suggestie in deze - en misschien nog wel meer zaken in deze discussie - check je feiten en als je ze niet kent, wees dan niet te stellig.
Deze opmerking van Rose is zo grappig; er zijn heel veel feiten genoemd in de Fons discussie, maar die worden door Fons op de meest idiote manieren ontkracht. Allemaal zeer vermakelijk, maar wel zeer triest eigenlijk.
[/quote]
Ik moet zeggen dat ik de lachers zo nu en dan wel op de hand heb hoor. Net niet genoeg om er mijn living van te maken, maar bij een verjaardag kom ik er wel eens leuk mee weg.
Maar goed, wel mooi die tunnelvisie. Bij een echt goede atleet zouden we daar over schrijven na een overwinning van heroïsche koers. Hier vermoed ik dat er meer sprake is van een slecht vermogen tot begrijpend lezen of misschien wel gewoon je gekleurde bril omdat je in de basis maar weinig van me moet hebben. Het komt vaak voor dat mensen slecht lezen als ze van de schrijver iets vinden. daarom las ik jouw berichtje voor de zekerheid een tweede keer. Je weet maar nooit.
Dus, jazeker vind ik dat je je feiten moet checken alvorens conclusies te trekken over influencers en google resultaten. Al was het maar omdat de fouten die meerdere forumleden maken als ze het daarover hebben, de lezer kan doen twijfelen aan de verdere juistheid van de door jullie gevonden en/of benoemde feiten.
Heel simpel, het is niet aan mij om de feiten over Fons te checken. Om de simpele reden dat ik weet dat ik niet genoeg weet over het produceren van fietsen. Daarbij, zoals jullie al noemden ergens in deze ellenlange discussie van jullie, ben ik zwaar bevooroordeeld, want ik vind Fons niet alleen een leuk merk, ik ben er sinds deze discussie nog veel meer van gaan houden. En dan kom je weer op die gekleurde bril. dat maakt zaken maar lastig.
Maar mocht het over influencermarketing, brandevents, sponsoredcontent of google gaan, dan kan ik je nog best wel het een en ander vertellen. Of je dus behoeden voor domme foutjes.