Fons bikes
-
- Forum-lid
Zo! dat was weer een enerverende maandagmorgen simultaan forum reageren. Zoals we al vermoeden hebben wij weinig invloed. Ons hart is weer gelucht door onze emotionele reactie. Ongetwijfeld marketing technisch niet slim, maar alla we zijn net mensen bij Fons.
Dit is ons laatste bericht in dit draadje. Er is niks nieuws bij gekomen. We hebben allemaal onze eigen mening behouden en onze eigen waarheden. Wij gaan graag weer verder met wat we leuk vinden aan fietsen en de fietswereld.
De uitdaging blijft staan. Als je meent het frame gewonnen te hebben conform de uitdaging stuur ons dan een mail dan kunnen we dat afstemmen.
Voor nu willen jullie bedanken want hoewel we soms cynisch reageren hebben we echt wel wat aan jullie feedback gehad. Wijze lessen in de wondere wereld van forumdynamiek gehad.
Het is een mooie dag met perfect weer voor een tochtje met wind in de rug. Geniet ervan!!!
Dit is ons laatste bericht in dit draadje. Er is niks nieuws bij gekomen. We hebben allemaal onze eigen mening behouden en onze eigen waarheden. Wij gaan graag weer verder met wat we leuk vinden aan fietsen en de fietswereld.
De uitdaging blijft staan. Als je meent het frame gewonnen te hebben conform de uitdaging stuur ons dan een mail dan kunnen we dat afstemmen.
Voor nu willen jullie bedanken want hoewel we soms cynisch reageren hebben we echt wel wat aan jullie feedback gehad. Wijze lessen in de wondere wereld van forumdynamiek gehad.
Het is een mooie dag met perfect weer voor een tochtje met wind in de rug. Geniet ervan!!!
- Jaap Telder
- Forum-lid
Waar blijft mijn antwoord, Fons?
Eerst graag antwoord geven, dan ga ik daarna wel op mijn Pinarello fietsen.
Inderdaad waren deze Fons bijdragen dus een masseeractie van Fons om nog wat meer duisternis te werpen over de feiten.
Zoveel als mogelijk alles in twijfel trekken is de tactiek van Fons, zodat het steeds onoverzichtelijker wordt.
Mijn vragen simpel beantwoorden, ho maar.
Feiten weerleggen, ho maar.
Mist, vaagheid, lappen nietszeggende tekst, niet reageren op échte vragen, het idee is duidelijk. Fons neemt een loopje met iedereen hier.
Eerst graag antwoord geven, dan ga ik daarna wel op mijn Pinarello fietsen.
Inderdaad waren deze Fons bijdragen dus een masseeractie van Fons om nog wat meer duisternis te werpen over de feiten.
Zoveel als mogelijk alles in twijfel trekken is de tactiek van Fons, zodat het steeds onoverzichtelijker wordt.
Mijn vragen simpel beantwoorden, ho maar.
Feiten weerleggen, ho maar.
Mist, vaagheid, lappen nietszeggende tekst, niet reageren op échte vragen, het idee is duidelijk. Fons neemt een loopje met iedereen hier.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 28 jan 2019 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar kunnen we over twisten, ik vind mijn Liv Langma Advanced Pro 0 toch echt mooier. (Daarom kocht ik hem ook). Of is er een officieel lijstje?
Jammer dat ik gewoon geen inhoudelijke reactie krijgt op mijn vraag over het bottom bracket. Of moet ik daarop wachten tot je alle leugens daarover van je site verwijderd hebt, waarna je kan beweren dat jullie dat nooit gezegd hebben?
@Jans, ik vermoed dat dit een top 10 op basis van een door de beursbezoekers ingevulde lijst is geweest.
@Jans, ik vermoed dat dit een top 10 op basis van een door de beursbezoekers ingevulde lijst is geweest.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid
Inderdaad, daarom doe ik dat ook niet.Karl66 schreef: ↑28 jan 2019 11:58Je dommer voordoen dan je bent, dat staat je niet.superrose@work schreef: ↑28 jan 2019 11:28Zo is het, maar eh.... welke rechtszaak?Karl66 schreef: ↑28 jan 2019 11:27 Het gaat er bij rechtszaken niet om of je gelijk hebt maar of je gelijk krijgt. En als je honderd procent weet dat je gelijk hebt maar niet honderd procent zeker weet of je gelijk krijgt, dan is dat een hele goede reden om die informatie te verwijderen. Zeker als je tegenstander meer geld en een langere adem heeft om te procederen.
Je komt zelf met een verhaal over wat gangbaar is bij rechtszaken. Dan is mijn vraag: welke rechtszaak. Immers was is er sprake van een rechtszaak en een uitspraak, dan is deze terug te vinden.
Het is natuurlijke volkomen aannemelijk dat er contact is geweest tussen juristen. Een aantal van de dingen die Janneke online deed, kan je zien als laster. Dus gek is het niet te denken dat er iets juridisch is en dat de partijen hebben afgesproken de inhoud van het besprokene niet naar buiten te brengen. Dat is niet uitzonderlijk.
Maar wat zie je hier op het forum gebeuren? Mensen vullen in hoe en wat. Ze drammen en blijven aan Fons vragen hoe het zit. Maar weten doen we dat hier niet, omdat jij, ik, niemand van forum op Janneke en Fons Bikes na weten hoe het werkelijk zit.
Dan kom ik weer terug op mijn eerdere punt van aannames. Als je niet weet hoe het zit, wees dan een beetje voorzichtig met je uitspraken. Want je deelt dan niets meer dan een fantasie. En aangezien 'feiten' het keyword lijkt te zijn vandaag is het goed je te beseffen dat een door het forum bedachte en opgepompte versie van een gesprek waarvan niemand hier de inhoud kent nu niet bepaald feitelijk te noemen, toch?
Janneke zegt er niets over, Fons Bikes zegt er niets over. Dit is het punt waar je moet accepteren dat je het niet zomaar te weten gaat komen en moet stopen met invullen, anders ga je jezelf een beetje voor gek zetten.
-
- Forum-lid
Als dat zo is van die lijst, zie je dat deze discussie op het forum dus eigenlijk niets meer is dan een vermakelijke storm in een glas water. Want blijkbaar klopt het dan wel dat een groot deel van de fietsers gewoon een mooie fiets wil, waar zij lekker op kunnen rijden. En dat de leden hier meer materiaal gericht zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zie vooral dat Fons zichzelf onvergetelijk voor gek heeft gezet
Als 1 partij is die niet met feiten en concrete antwoorden reageert is het Fons wel.
Als 1 partij is die niet met feiten en concrete antwoorden reageert is het Fons wel.
Less is bore
-
- Forum-lid
Over jouw visie valt te twisten.daniel1975 schreef: ↑28 jan 2019 12:43 Ik zie vooral dat Fons zichzelf onvergetelijk voor gek heeft gezet
- Jaap Telder
- Forum-lid
Precies, veel blabla maar geen antwoorden geven als het om feitenvragen gaat.daniel1975 schreef: ↑28 jan 2019 12:43 Ik zie vooral dat Fons zichzelf onvergetelijk voor gek heeft gezet
Mist, vaagheid, veel loze woorden, grapjes, strooien met overdreven sorrytjes die niet serieus te nemen zijn etc. etc.
Arme Janneke.
-
- Forum-lid
Lastig, is dus allemaal door haar verwijderd.mackersv2.0 schreef: ↑28 jan 2019 12:53Geef eens een aantal voorbeelden dan?superrose@work schreef:Een aantal van de dingen die Janneke online deed, kan je zien als laster.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ongetwijfeld. Ik hoor graag wat ik in dit topic heb geschreven wat feitelijk niet klopt.superrose@work schreef: ↑28 jan 2019 12:46Over jouw visie valt te twisten.daniel1975 schreef: ↑28 jan 2019 12:43 Ik zie vooral dat Fons zichzelf onvergetelijk voor gek heeft gezet
En voor de duidelijkheid: ik heb niks tegen jou als persoon, zoals je paar pagina's eerder suggereerde. Ik mag dan een andere (levens)visie hebben, maar dat wil niets zeggen over iemand wel/niet mogen.
Less is bore
-
- Forum-lid
hahaha klopt, maar als ik daarmee aan de slag ga, zit er een tarief aan vastmackersv2.0 schreef: ↑28 jan 2019 12:55Valt wel mee toch, jij bent toch van de zoekmachines?