daniel1975 schreef: ↑28 jan 2019 17:23
Rose, wat is jouw motivatie om zo voor Fons op de bres te springen?
Fons draait toch overduidelijk om een aantal concrete vragen heen?
Goede vraag Daniel, kijk voor mij tellen een paar dingen. De korte versie: ik vind dat jullie doorslaan, dat het te ver gaat. Dat je als consumenten kritisch bent, is een goede zaak. Maar dit is kritisch allang voorbij.
En er wordt nu ingezoomd op één merk wat volgens een bepaalde methode werkt, terwijl er veel merken zijn die precies hetzelfde doen. Openmould wordt door veel kleine merken gebruikt, marketing ook. Hele volksstammen rijden op een speciaal damesframe terwijl ze het niet nodig hebben, omdat ene paar merken verkondigden dat de vrouwtjes anders waren.
Ik ken dit forum een beetje, een aantal van jullie persoonlijk en daarvan heb ik er een paar zelfs hoog zitten. Maar in tegenstelling tot jullie allemaal heb ik het bedrijf Fons ook leren kennen en ook dat zijn lieve mensen.
Ik lees nu al een tijdje mee in dit topic. Zie hoe ik word genoemd als influencer, zie hoe mensen zeggen dat ze door gaan met op Fons jagen en dat het ze niet deert als er een bedrijf aan kapot gaat, ik zie jullie allemaal meegaan op de golf van dit topic en het kan gewoon echt niet meer.
Punt gemaakt. Dit jonge bedrijf heeft het onhandig gedaan, maar hou op.
Hou op met dingen te stellen over mensen die je nooit gesproken hebt, over dingen waarvan je nooit gevraagd hebt hoe het zit. Hou op met gissen over afspraken tussen Janneke en Fons. Niemand heeft er iets aan.
Als ik Fons Bikes was zou ik ook niet in de sfeer van dit topic ingaan op vragen, want jullie hebben allang te kennen gegeven dat daar de ruimte niet eens voor is.
Dus wat is mijn motivatie? Ik vind dat jullie een grens over gaan. En het is niet zo dat omdat je vindt dat de ene partij iets verkeerds doet, dat je zelf dan ook verkeerd mag doen.