Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
-
- Forum-lid
Het is gebeurd: ik ben het zo beu dat Strava op geen enkele manier tegemoet komt aan de veel geuite wens om de activiteiten in je tijdlijn te kunnen selecteren (ik wil geen fake tochten door Watopia zien en ik wil geen woon-werkverkeer zien en ik wil geen hardlopen, wandelen etc. zien; ik wil alleen maar écht fietsen zien) dat ik m'n betaalde account heb stop gezet. Ik vind het idee achter Strava prachtig, ik betaal er ook graag voor, maar ik verwacht daarvoor wel iets terug. En dat is vooralsnog alleen maar een tijdlijnvervuiling met Zwift en reclames. Zodra je wél kan selecteren, dan hoor ik dat graag en ga ik onmiddellijk weer betalen.
Nou daar heb je ze mee te pakken! Bel een onderhandelaar!
Misschien moet je het wel andersom zien: iedereen die Zwift ritten, woonwerk verkeer en hondenuitlaatrondjes registreert, doet dat ook in de wetenschap dat jíj die ziet. Dus je kan je afvragen of het wel gaat om wat jij wilt zien, of wat anderen jou willen laten zien.
Desalniettemin zou een filter handig kunnen zijn ja .
Misschien moet je het wel andersom zien: iedereen die Zwift ritten, woonwerk verkeer en hondenuitlaatrondjes registreert, doet dat ook in de wetenschap dat jíj die ziet. Dus je kan je afvragen of het wel gaat om wat jij wilt zien, of wat anderen jou willen laten zien.
Desalniettemin zou een filter handig kunnen zijn ja .
Vlgns mij kan je in de webbrowser Chrome de extensie "Strava help" koppelen waarmee je een hele reeks filters kan instellen.Cobus Ridley schreef: ↑30 jan 2019 16:56 Het is gebeurd: ik ben het zo beu dat Strava op geen enkele manier tegemoet komt aan de veel geuite wens om de activiteiten in je tijdlijn te kunnen selecteren (ik wil geen fake tochten door Watopia zien en ik wil geen woon-werkverkeer zien en ik wil geen hardlopen, wandelen etc. zien; ik wil alleen maar écht fietsen zien) dat ik m'n betaalde account heb stop gezet. Ik vind het idee achter Strava prachtig, ik betaal er ook graag voor, maar ik verwacht daarvoor wel iets terug. En dat is vooralsnog alleen maar een tijdlijnvervuiling met Zwift en reclames. Zodra je wél kan selecteren, dan hoor ik dat graag en ga ik onmiddellijk weer betalen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Met de add-on "strava helper" voor Firefox kan je deze, en nog wel wat meer, alvast uit zetten.Cobus Ridley schreef: ↑30 jan 2019 16:56...........En dat is vooralsnog alleen maar een tijdlijnvervuiling met Zwift en reclames. Zodra je wél kan selecteren, dan hoor ik dat graag en ga ik onmiddellijk weer betalen.
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/a ... va-helper/
Mogelijk dat deze add-on ook voor andere browsers beschikbaar is.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Check deze maar eens http://stravini.com/
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Dan kan ik je toch ook aanraden eens naar veloviewer te kijken.., die ook een hoop statistiek (en meer) met je strava data doet.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
In Strava Premium heb je "Fitness & Freshness", hierin worden drie variabelen weergegeven: conditie, vermoeidheid en vorm. Wat kun je hier precies mee en hoe kun je het beste je trainingen hierop afstemmen? Als vermoeidheid te hoog wordt een lichte week inplannen, of niet boven en bepaalde waarde laten komen, of totaal alles negeren en naar je lichaam luisteren;-P Ik ben benieuwd of en hoe andere premium gebruikers hier mee omgaan en of je hier überhaupt iets mee kan...
Als Strava aangeeft dat ik vermoeid ben, is dat voor mij nooit een verrassing.
Ik kijk altijd wel even hoe lang het volgens Strava duurt voordat ik hersteld ben, maar dat is ook altijd trager dan ik het voel.
Omdat ik de periode op één jaar heb staan geeft het mij wel iets van een idee hoe ik ervoor sta tov een jaar geleden.
Ik kijk altijd wel even hoe lang het volgens Strava duurt voordat ik hersteld ben, maar dat is ook altijd trager dan ik het voel.
Omdat ik de periode op één jaar heb staan geeft het mij wel iets van een idee hoe ik ervoor sta tov een jaar geleden.
Courir c'est mourir un peu