SqueeZer schreef: ↑30 jan 2019 19:51
PB verstuurd naar Jos
ik wil eigenlijk wel mijn frame en ik zie het als een kans voor Jos om schoon schip te houden
In elk geval Jos, zelfde woorden als in PB:
Zie pagina 109 'voor jullie je site hadden aangepast'
Zie uw uitdaging
Het 1ste forumlid dat kan bewijzen dat wij zelf op eigen media (site, social media, flyers etc.) hebben gelogen of valse claims hebben of hadden staan over een eigen frame, exclusief frame ontwerp etc. krijgt van ons een Fons Frame!
Our aim was to develop a frame that would suit almost everyone.
Stond op jullie site en bewijst dat jullie claimen een eigen frame te maken, ik hoop dat je niet alleen de post aanpast maar ook woord houd en het als een moment beschouwd waar je de manier van met potentiele klanten omgaan ombuigt in de positieve zin.
Ik ben er zeker van dat als je waarheden verkondigt de doorsnee forumganger jou je bedrijf en je visie gunt namelijk frames aanbieden en configureren met kleuren en afmontage naar smaak.
Zou ik alvast een '
Ontwerp mijn Fons topic openen waar forumleden met de configurator aan de gang kunnen, want ik zit nu wel met keuzestress plots.
Hallo Squeezer,
Gefeliciteerd! Je zit het dichtst bij een valse claim van ons.
Dit stukje tekst is eerder in dit topic ook al wel aan de orde gekomen en toen werd er iets anders van gemaakt door een forumlid. Het zou ook flauw zijn om nu te zeggen er iets staat van aim=doel, of zoiets.
Wij zijn de flauwste niet en vinden dat jij ons het best het geholpen onszelf te blijven ontwikkelen en scherp te houden. Dus als jij een mail (die weet je vast wel te vinden op onze site
) naar ons stuurt met je gegevens dan kunnen we daarna bellen om e.e.a. af te spreken. Wil je jouw frame ongelakt of gelakt? Het laatste is natuurlijk wel het mooiste en onze lakkwaliteit is erg goed.
Wil je ook gelijk een Bikefitting of weet je welke maat je nodig hebt? Laat dat ook maar even in de mail weten.
Als het uitkomt kunnen we je morgenmiddag al even bellen om alles af te spreken.
Met vriendelijke groet,
Fons