Fons bikes
Plottwist! Knalroze met paars lijkt me wel een leuke kleurstelling.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Proficiat Squeezer !
Het werd wel tijd voor Fons om het imago wat op de te poetsen, want vandaag werden er nog maar 4 pagina's volgeschreven...
Het werd wel tijd voor Fons om het imago wat op de te poetsen, want vandaag werden er nog maar 4 pagina's volgeschreven...
Bijzonder, dat was nou weer een ontwikkeling die ik niet verwachtte. Maar het is een nette reactie, ik kan niks anders zeggen. En er ik ben het helemaal eens met 53x11, er is helemaal niks mis met een puzzling purple frame...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- Supergrover
- Forum-lid HC
Welnee, als Fons zo stoer is om de afspraak na te komen en die fiets te geven, dan moet je ook zo stoer zijn om met die naam op je fiets rond te gaan fietsen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik had het eerlijk gedacht niet verwacht.Fons Strada Disco schreef: ↑30 jan 2019 20:52 Hallo Squeezer,
Gefeliciteerd! .....
Wij zijn de flauwste niet en vinden dat jij ons het best het geholpen onszelf te blijven ontwikkelen en scherp te houden.......
Top dus dat Fons zijn woord nakomt.
En als Fons het meent dat ze zich gaan blijven ontwikkelen, en nu in de goede zin van het woord, dan komt het uiteindelijk misschien toch nog goed met Fons
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend