Fons bikes
- Supergrover
- Forum-lid HC
Proficiat @Squeezer!!!
Toch nog wat positiefs hier...
maak je een mooi verslag voor ons??
Toch nog wat positiefs hier...
maak je een mooi verslag voor ons??
Als we allemaal zo snel de omslag maken dan wordt het een goedkoop framepje voor Fons...Lcsmet schreef: ↑30 jan 2019 21:41Ik had het eerlijk gedacht niet verwacht.Fons Strada Disco schreef: ↑30 jan 2019 20:52 Hallo Squeezer,
Gefeliciteerd! .....
Wij zijn de flauwste niet en vinden dat jij ons het best het geholpen onszelf te blijven ontwikkelen en scherp te houden.......
Top dus dat Fons zijn woord nakomt.
En als Fons het meent dat ze zich gaan blijven ontwikkelen, en nu in de goede zin van het woord, dan komt het uiteindelijk misschien toch nog goed met Fons
Maar ik heb het eerder ook al gezegd: Ik ben er niet op uit om Fons kapot te maken. Ik zie ook liever dat ze met een goed statement komen dat ze echt willen afrekenen met het verleden en een goede nieuwe start willen maken. Als ik echt verbetering zie zal ik ook zeker mijn startpost aanpassen.
Ik hoop ook dat ze een frame kunnen vinden dat beter past bij hun filosofie om naast de Strada te voeren.
Campagnolo Ultra Dork
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat frame is er nog niet, daar kunnen nog 101 excuses voor gevonden worden. Daarnaast zijn er nog een tiental vragen open aan Jos, heeft hij het hele verhaal met ZijWielRent nog altijd niet opgehelderd, dus wat mij betreft is er nog weinig veranderd. 1 zwaluw maakt nog geen zomer.
-
- Forum-lid
Ik ben niet zo,n lappe teksten schrijver. Maar volg het topic wel a vanaf het begin. Ik maakte Janneke uit... omdat zei haar post verwijderde. Maar zou toch graag andwoord krijgen van Jos op mijn vraag.Daniel1989 schreef: ↑28 jan 2019 10:17Jos of Fons. Ik snap dat je het druk hebt. Maar ik vindt het jammer dat je niet reageerd op mijn vraag.Daniel1989 schreef: ↑28 jan 2019 07:10Fons vindt het dus niet nodig dat hij sorry moet zeggen tegen Janneke. Zou Fons het goed vinden als Janneke dan hier reageerd. Waarom zij haar blog en bijdrage aan het forum heeft verwijderd ?hendrikjan schreef: ↑27 jan 2019 22:02 De enige tegen wie Fons - al dan niet met een sarcastische ondertoon - geen sorry lijkt zeggen is Janneke ....
Zou je het goed vinden als Janneke hier op het forum reageerd. Waarom zei haar stukken heeft verwijderd ?
En dan vooral wel of niet onder jullie druk.
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Zijn alle berichten van Rose weg? Want in 1 van haar berichten gaf ze een beschrijving van wat er met Janneke is gebeurt.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
@Japiecarbon. Fons heeft in PB's tegen mij eerst ontkent contact gehad te hebben met Janneke en een dag later kwam hij met het voorstel om er een raadspelletje van te maken (serieus...), daar heb ik hem vriendelijk voor bedankt omdat hij werkelijk overal een draai aan blijft geven. Zo is de rectificatie in de Volkskrant volgens hem op hun eigen verzoek gedaan. Nauw zo staat het er in ieder geval niet nu.
Enige wat Rose gezegd heeft is dat volgens haar Janneke nog maanden de boel heeft lopen te terroriseren op social media. Tja wat daar van waar is? Rose is in dit topic niet bepaald een betrouwbare bron gebleken. Alle verwijten die ze naar Janneke heeft gemaakt kan ze niet onderbouwen.
Enige wat Rose gezegd heeft is dat volgens haar Janneke nog maanden de boel heeft lopen te terroriseren op social media. Tja wat daar van waar is? Rose is in dit topic niet bepaald een betrouwbare bron gebleken. Alle verwijten die ze naar Janneke heeft gemaakt kan ze niet onderbouwen.
-
- Forum-lid
Ik snap alle hulde ende bravo niet zo goed. Volgens mij staan er nog een hoop vragen open en moeten daar eerst eerlijke antwoorden opkomen. En bij eender antwoord dat Jos geeft, kun je er simpelweg niet meer op vertrouwen dat het een eerlijk antwoord is.
Voor mij zou dat een goede reden zijn om nooit met zo'n gladde aal als Jos in zee te gaan. Kansen genoeg gehad, maar telkens heeft hij ze zelf vergooid.
Voor mij zou dat een goede reden zijn om nooit met zo'n gladde aal als Jos in zee te gaan. Kansen genoeg gehad, maar telkens heeft hij ze zelf vergooid.