Hier in het topic heeft hij dat iig niet gedaan, hier geeft hij (indirect) aan dat hij het wel heeft gedaan (omdat hij volgens zichzelf in zijn recht staat).amclassic-fan schreef: ↑31 jan 2019 07:15 @Japiecarbon. Fons heeft in PB's tegen mij eerst ontkent contact gehad te hebben met Janneke en een dag later kwam hij met het voorstel om er een raadspelletje van te maken (serieus...),
Fons bikes
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Ja klopt, ik had niet verwacht dat ik zoveel pagina's terug moest kijken....
Nou, ik denk dat er beel mensen naar Fons komen, komen ze ook mooi langs jou stand. En de kans dat ze jou aardiger dan de buurman vinden is groot...Jaap Telder schreef: ↑30 jan 2019 20:32Hoop het wel, ik moet er toch zijn voor mijn werk.
Ik ga graag het gesprek aan en dan wel om verschillende redenen, ga hem opzoeken.
Zijn hele optreden heeft ook negatieve neveneffecten op andere aanbieders. Wie wil er nou naast Fons staan op de beurs...
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Gelukkig weet jij niet wat Fons ook nog achter de schermen van dit topic allemaal aan het doen is. ( En ik ook lang niet alles). Prima als jij in zijn gladde praatjes gelooft. Maar het is duidelijk dat hij diverse mensen in pb's ook probeert te " bewerken".japiecarbon schreef: ↑31 jan 2019 06:41Volgens mij heb ik hem dat nergens zien schrijven hoor, waar lees jij dat dan??
-
- Forum-lid HC
Hoe kom jij er nou bij dat ik in zijn praatjes geloof???? Juist niet, dat geef ik toch aan, hij doet overkomen alsof er niets aan de hand is, maar tussen de regels door lees je dat er niets van klopt.
Ik vind het alleen heel erg overdreven hoe sommige mensen nu reageren. Men leest alleen wat ze willen lezen, en maken er zelf een andere waarheid van, daar hou ik niet van en dan corrigeer ik dat.
Ik vind het alleen heel erg overdreven hoe sommige mensen nu reageren. Men leest alleen wat ze willen lezen, en maken er zelf een andere waarheid van, daar hou ik niet van en dan corrigeer ik dat.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat hij nu een frame weggeeft doet niks af aan het hele verhaal van Fons. Liegen en draaien tot het onhoudbaar is; fijne leverancier ben je dan.
Less is bore
-
- Forum-lid
Wat een reacties!. Maak jullie geen zorgen, Squeezer krijgt het frame. Daar doen wij niet moeilijk over.
Wat betreft de nog openstaande vragen, Welke hebben we nog niet beantwoordt? Volgens ons allemaal minimaal 1 keer. Maar als iemand de openstaande vragen nog op een rijtje zet zullen we daar ook nog op reageren.
Wat betreft de nog openstaande vragen, Welke hebben we nog niet beantwoordt? Volgens ons allemaal minimaal 1 keer. Maar als iemand de openstaande vragen nog op een rijtje zet zullen we daar ook nog op reageren.
Je hoeft me niet iedere keer proberen te corrigeren. Lees wat Amclf schreef.japiecarbon schreef: ↑31 jan 2019 08:54 Hoe kom jij er nou bij dat ik in zijn praatjes geloof???? Juist niet, dat geef ik toch aan, hij doet overkomen alsof er niets aan de hand is, maar tussen de regels door lees je dat er niets van klopt.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Maar nu staat het openbaar Chris, geef de man de kans vandaag.chrissiewizzie schreef: ↑31 jan 2019 09:09 Precies wat je ook iedere keer bij mij in Messenger deed. Je weet donders goed wat de vragen zijn, dus beantwoord ze gewoon. Ontwijken, duiken, vragen terug stellen. Alles om maar geen concreet en eerlijk antwoord te geven.
Ik ga er ff voor zitten, koffie-> check, koekjes-> check, muziekje-> check....
Kom maar op!
Laatst gewijzigd door Supergrover op 31 jan 2019 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Dan moet je nu ook je vragen in een genummerd lijstje neer zetten, dan kunnen we kijken of Fons ook hierin zijn word houdtchrissiewizzie schreef: ↑31 jan 2019 09:09 Precies wat je ook iedere keer bij mij in Messenger deed. Je weet donders goed wat de vragen zijn, dus beantwoord ze gewoon. Ontwijken, duiken, vragen terug stellen. Alles om maar geen concreet en eerlijk antwoord te geven.
Edit: Fons bikes was mij voor