Jaap Telder schreef: ↑31 jan 2019 09:32
Beste Jaap,
We hebben je eerder al een paar keer uitgenodigd dus je hoeft wat ons niet wachten tot de Bikemotion.
[/quote]
chrissiewizzie
Precies wat je ook iedere keer bij mij in Messenger deed. Je weet donders goed wat de vragen zijn, dus beantwoord ze gewoon. Ontwijken, duiken, vragen terug stellen. Alles om maar geen concreet en eerlijk antwoord te geven.
[/quote]
Het feit dat er een framepje wordt weggeven veranderd niets aan de gelogen feiten.
Ik nodig je hier uit om alle onbeantwoorde vragen eens te beantwoorden aan de forumleden, en hoe zit dat met Janneke.
Ik hoef niet naar Breda te gaan, ik ben een beetje gek, je kunt hier gewoon antwoorden.
Je bent gewoon bezig om alle gelogen feiten uit te wissen zodat je ze daarna leuk kunt ontkennen, framepje weggeven, de toffe peer uithangen.
Er is niets veranderd. Alleen dat Sqeezer nu in feite ook de mond gesnoerd is met een framepje denk ik nu.
Als iemand een framepje heeft verdiend is dat Janneke wel.
[/quote]
Beste Jaap,
Precies waar het omdraait, gelogen feiten. Daar ging de uitdaging om. Squeezer is daar het dichts bij gekomen.
Wij willen graag de antwoorden geven maar volgens ons hebben we er al een heleboel beantwoord. Om dubbeling te voorkomen hadden wij gevraagd om een overzichtje van welke vragen er nog openstonden. Mackers geeft daarvoor een aanzet en die beantwoorden wij.
Wellicht ben je niet zo goed op de hoogte maar via webarchive kun je onze site teruglezen tot aan het begin. Als daar expliciete leugens op staan dan zin die makkelijk aan te tonen en niet uit te wissen.
Dat je niet naar Breda komt verrast ons niet.
Wij vermoeden er hier maar weinigen zijn die ons een toffe peer gaan vinden en denken ook niet dat Squeezer nu de mond is gesnoerd. Dan heb je wel een erg lage dunk van je collega forum leden.
Janneke heeft niet meegedaan aan deze uitdaging en Squeezer wel. Je kunt een koers niet winnen als je niet aan de start verschijnt.
Wat bedoel je met "en hoe zit dat met Janneke.' is dit een vraag? wat wil je weten? Als je vraag wat specifieker maakt kunnen we hem wellicht beantwoorden. Nu zouden we wat aannames moeten doen en dat kan alleen maar tot nog meer onbedoelde discussie of misverstanden leiden.