Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
Lcsmet
- Forum-lid HC
Lcsmet
31 jan 2019 11:05
Fons Strada Disco schreef: ↑31 jan 2019 09:00
...... Welke hebben we nog niet beantwoordt? Volgens ons allemaal minimaal 1 keer. Maar als iemand de openstaande vragen nog op een rijtje zet zullen we daar ook nog op reageren.
- Heb jij (of iemand van/via Fons) contact gehad met Janneke dat zij haar posts hier en op haar blog heeft weggehaald?
Afhankelijk van het antwoord komt er dan nog wel een vraag.
- Vind jij ook niet dat 1000 Euro meerkost voor een mechanische Ultegra tov een Tiagra overdreven is?
I know myself like no one else
Nothing to defend
-
Jans
- Forum-lid HC
Jans
31 jan 2019 11:06
jansen2.0 schreef: ↑31 jan 2019 11:01
Hoofdvraag:
Zijn er juridische stappen -in welke zin dan ook- door Fons of vertegenwoordigers van Fons genomen tegen Janneke?
Ja
Nee
Juist, misschien zelfs geen juridische stappen, maar er wel mee gedreigd.
-
Daniel1989
- Forum-lid
Daniel1989
31 jan 2019 11:09
Zou je het erg vinden als Janneke hier haar verhaal zou doen ?
Als je toch niets te verbergen hebt !
-
Lcsmet
- Forum-lid HC
Lcsmet
31 jan 2019 11:19
Jans schreef: ↑31 jan 2019 11:06
jansen2.0 schreef: ↑31 jan 2019 11:01
Hoofdvraag:
Zijn er juridische stappen -in welke zin dan ook- door Fons of vertegenwoordigers van Fons genomen tegen Janneke?
Ja
Nee
Juist, misschien zelfs geen juridische stappen, maar er wel mee gedreigd.
Daniel1989 schreef: ↑31 jan 2019 11:09
Zou je het erg vinden als Janneke hier haar verhaal zou doen ?
Als je toch niets te verbergen hebt !
Deze vragen zou ik niet zo stellen, daar kan je net iets te makkelijk een draai aan geven.
Lees mijn vraag hierover.
Heb jij (of iemand van/via Fons) contact gehad met Janneke zodat zij haar posts hier en op haar Blog heeft weggehaald.
Als het antwoord enkel "ja" is dan kan de volgende vraag komen.
Als het antwoord "nee" is dan komt de vraag aan Fons of Janneke open mag communiceren over waarom ze haar posts heeft teruggetrokken zonder dat ze moet vrezen voor eventuele consequenties van Fons (of een vertegenwoordiger van Fons) uit.
I know myself like no one else
Nothing to defend
-
Fons Strada Disco
- Forum-lid
Fons Strada Disco
31 jan 2019 11:24
Daniel1989 schreef: ↑31 jan 2019 10:33
chrissiewizzie schreef: ↑31 jan 2019 09:39
Antwoorden gaat hij hier toch niet geven. Hij stuurt me net een PB in plaats van een vraag hier gewoon open en bloot te stellen. Hij vraagt naar mijn bron en doet daarin de aanname dat dat Janneke zelf is.
Mijn antwoord aan Jos:
“Mijn bron is niet Janneke. Zij heeft geen enkele mogelijk aanwezige afspraak geschonden, als die er (hypothetisch) zou zijn.
En je mag in het forum zelf reageren i.p.v. via PB.”
Zolang Jos/Fons niet te vertrouwen is richting Janneke en de acties die mogelijk volgen vanuit Jos/Fons als Janneke iets zou gaan zeggen over dit voorval, deel ik zeker geen bronnen. Ik werk niet mee aan het faciliteren van het pestgedrag van Jos en Fons in dezen. Dat heb ik Jos de afgelopen maand meerdere keren duidelijk gemaakt.
Deze vraag Jos. Die stelde ik jou ook. Maar je geeft geen antwoord.
Dus Jos, leg zelf maar uit dan welke stappen jij en/of Fons en/of met welke juridische hulp hebben gezorgd dat Janneke haar tekst op haar blog en haar posts hier op het forum heeft verwijderd en waarom zij daar tot op de dag van vandaag niets over zegt (wil/kan/mag).
De enige persoon die haar motivatie kan geven voor haar keuzes is Janneke. Wij gaan niet voor anderen spreken. Jullie vragen het echt aan de verkeerde persoon. Janneke en Haar man Bart (mede beheerder vanzijwielrent) zijn beide volwassen mensen die volgens ons prima in staat zijn eigen keuzes en afwegingen te maken.
Wij hebben niks wat wij hierover zouden willen vertellen. Dit is het antwoord wat wij al eerder gaven en ook het enige antwoord wat we zullen geven.
-
Fons Strada Disco
- Forum-lid
Fons Strada Disco
31 jan 2019 11:29
De enige persoon die haar motivatie kan geven voor haar keuzes is Janneke. Wij gaan niet voor anderen spreken. Jullie vragen het echt aan de verkeerde persoon. Janneke en Haar man Bart (mede beheerder vanzijwielrent) zijn beide volwassen mensen die volgens ons prima in staat zijn eigen keuzes en afwegingen te maken.
Wij hebben niks wat wij hierover zouden willen vertellen. Dit is het antwoord wat wij al eerder gaven en ook het enige antwoord wat we zullen geven.
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
31 jan 2019 11:30
Fons, Je kunt toch niet ontkennen dat jij het ook vreemd vind dat iemand ineens zo'n verhaal en alles er omheen weghaalt en vervolgens compleet stil blijft?
Ik zie je namelijk ook nergens zeggen dat je van niks weet.....
Als jij er echt niets mee te maken hebt kun je dat toch gewoon zeggen en als jullie wel stappen hebben ondernomen mag je dat toch ook gewoon communiceren?
Less is bore
-
Fons Strada Disco
- Forum-lid
Fons Strada Disco
31 jan 2019 11:32
-
Vicenza
- Forum-lid
Vicenza
31 jan 2019 11:35
Jos/Fons moet politicus worden, eigen zaken mooi voorstellen, maar als het vuur aan de schenen wordt gelegd een nietszeggend draai-antwoord geven. Als hij niets met Janneke's zwijgen van doen zou hebben, dan zou hij dat al lang gezegd hebben. Dat hij dat niet ronduit zegt, zegt mij genoeg.
-
Jans
- Forum-lid HC
Jans
31 jan 2019 11:36
Inmiddels lijkt het duidelijk, dat onder druk van Jos/Fons er een afspraak is dat beiden er niet meer over berichten. Maar dat is niet van Janneke uit gegaan, dat is duidelijk.
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
31 jan 2019 11:36
Fons Strada Disco schreef: ↑31 jan 2019 11:32
Wij hebben niks wat wij hierover zouden willen vertellen.
Dan is mijn conclusie dat jullie gewoon grof druk hebben uitgeoefend, al dan niet met juristen, om een blogger het leven zuur te maken. Influencers als Rose mogen de grootst mogelijke kolder advertorials schrijven (die dan weer geen advertorial heten) om de fiets de hemel in te prijzen, maar een weergave van de feiten wordt hard aangepakt.
Wat een naar leugenachtig stelletje zijn jullie. Oja, en dat is mijn persoonlijk mening, aanname, interpretatie, woordtruukje, veronderstelling, insinuatie, etc.
Less is bore
-
jansen2.0
- Forum-lid
jansen2.0
31 jan 2019 11:37
Jij laat het aan haar, maar ALS er een dwangsom is of dreiging daartoe bij uitlatingen van Janneke inzake Fons dan lijkt het mij vrij simpel dat Janneke geen uitspraken doet.
Vraag blijft staan: ja of nee
Previous name Jansen01