Weet iemand van jullie misschien waar ik een lakstift celeste groen van Bianchi kan kopen? Vandaag mijn sleutels op mijn frame laten vallen. De lak is niet echt duurzaam, typisch italiaans... Ik ben wel zeer tevreden over de fiets 1885
alvast bedankt!
Bianchi celeste groen lakstift
Of online bestellen bij Derks Wielersport.
Zie dit linkje
En nee, ik heb geen aandelen in Derks. Wel goeie ervaringen overigens...
Zie dit linkje
En nee, ik heb geen aandelen in Derks. Wel goeie ervaringen overigens...
Bianchi 928 C2C, Chorus 11s, Kuiper 50mm
-
- Forum-lid
- Contact
Inderdaad Derks wielersport (ook geen aandelen) heb je de lakstift in enkele dagen in huis. Heb ik ook gedaan. Echter 1 nadeel (ook Italiaans?) Geen enkele Bianchi celeste kleur is hetzelfde. Mijn Bianchi celeste is toch weer een andere tint celeste dan de fiets van een maatje en ook anders dan de originele Bianchi lakstift. Kortom verschil blijf je helaas altijd zien.
skeeler, schaats of fiets iets anders vind ik niets
De exacte kleur celeste wil nog wel eens verschillen per model / jaartal idd.
Misschien dat Bianchi meerdere lakstiftjes heeft voor de verschillende varianten? Dat zou je dan via de dealer moeten proberen denk ik.
Derks (waar ik geen put-opties van heb) heeft waarschijnlijk gewoon 1 kleurvariant van celeste liggen..
Misschien dat Bianchi meerdere lakstiftjes heeft voor de verschillende varianten? Dat zou je dan via de dealer moeten proberen denk ik.
Derks (waar ik geen put-opties van heb) heeft waarschijnlijk gewoon 1 kleurvariant van celeste liggen..