Cannondale
-
- Forum-lid HC
Ik vind hem toch ook wel mooi!
Het is gewoon wennen, net als je iets 19 keer geproefd moet hebben om er echt wat van te vinden is het hier ook.
Zeker een gave kleurstelling waar je nog wat leuks mee kan met een kleurtje her en der.
Het is gewoon wennen, net als je iets 19 keer geproefd moet hebben om er echt wat van te vinden is het hier ook.
Zeker een gave kleurstelling waar je nog wat leuks mee kan met een kleurtje her en der.
-
- Forum-lid
Al een geluk dat je 't woordje 'denk' erbij gezet hebt. Ik ken genoeg mensen die ooit over dingen zegden: "Dat nooit!". Maar een bepaalde tijd nadien toch net dat hadden dat ze nooit moesten hebben. Ik heb het dan niet alleen over fietsen.
-
- Forum-lid
Ja dit is af fabriek kleur voor de Dura ace,
En je zegt:”heerlijke fiets”, dat doet vermoeden dat je er zelf ook eentje rijdt, of hebt geprobeerd. Wat waren je bevindingen?
Cannondale systemsix Dura ace
Specialized Epic FSR Elite WC
Specialized Epic FSR Elite WC
Heb hem (nog) niet, staat hoog op mijn verlanglijstje. En afgaande op alle positieve reviews moet het gewoon een heerlijke fiets zijn. Maar ik bedoelde eigenlijk 'heerlijk' wat looks betreft. Van de aero fietsen vind ik deze veruit de mooiste. Maar ik heb dan ook een zwak voor Cannondale.
Ondertussen heb ik je fiets op de site gevonden, het is de mechanische Dura Ace. D'oh.
Met de release van de SystemSix Etap AXS 12sp ben ik er nog meer verzot op.
Als je de prijs van die uitvoering vergelijkt tov de andere topmerken is het een koopje.
Ondertussen heb ik je fiets op de site gevonden, het is de mechanische Dura Ace. D'oh.
Met de release van de SystemSix Etap AXS 12sp ben ik er nog meer verzot op.
Als je de prijs van die uitvoering vergelijkt tov de andere topmerken is het een koopje.