Haha als er mensen zijn die zich daar serieus druk om maken zou ik de stickers toch vooral laten zitten
Geniet van je fiets!
Fiets Magazine nr. 1-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Haha als er mensen zijn die zich daar serieus druk om maken zou ik de stickers toch vooral laten zitten
Geen campa, Shimano Ultegra. Deze wielen had ik onder mn vorige fiets en die bevielen erg goed, dus vandaar overgezet op de major. Voorlopig laat ik de stickers lekker zitten, het stoort me niet, vind het wel sportief lijken en van een merkenpolitie trek ik me niet veel aanHarry Jacques schreef: ↑08 feb 2019 23:51 Mooi fietsie, Welke campa afmontage heb je erop zitten? Mooie wielen inderdaad ook! Wel benieuwd naar je eerste rijervaringen...Misschien kun je die ook plaatsen onder het item van j. Guillem?
Beetje een lang verhaal, ik probeer het in telegramstijl samen te vatten...Harry Jacques schreef: ↑11 feb 2019 21:16 Gefeliciteerd met je nieuwe fiets, veel mooie en heerlijke fietskilometes ermee gewenst! Vertel is wat meer marcel, ik ken het merk niet, welke montage, waarom heb je voor deze gekozen, etc. ben wel benieuwd. Alvast thnx