Wanneer blad
Ik ben op 19 Januari lid geworden van het blad voor 6 maanden. Mijn kado heb ik ontvangen, maar nog steeds geen magazine. Wanneer worden ze normaal gesproken ongeveer geleverd? Ik geloof dat hij al meer dan een week uit is namelijk.
Apex Blackbuck
Sensa Romagna Comp 105
Sensa Romagna Comp 105
Dat zou wel jammer zijn, maar het begint er bij nu ook op te lijken. Wel raar dat je dus lid wordt en pas na 7 weken je eerste magazine krijgt.
Ik ga ze wel even bellen morgen..
Bedankt iig.
Apex Blackbuck
Sensa Romagna Comp 105
Sensa Romagna Comp 105
Ik begrijp die opstelling van de bladen niet.
Je meldt je enthousiats aan voor een abo en dan weken wachten op het eerste nummer.
Als ik daar zou zitten dan plak ik nadat de nieuwe abonnee zich gemeld heeft even een adres sticker op een envelop doe daar het laatste nummer in en stuur het op met een leuk briefje.
Hoe moeilijk moet dat zijn?
Als je daar mee aan komt bij deze gasten hoor ik alleen maar gel*l over computers en dat het systeem het moet verwerken!
Er is toch niets mis met zelf nadenken of...zie ik dat verkeerd?
Kortom: klanvriendelijkheid, ho maar!
Je meldt je enthousiats aan voor een abo en dan weken wachten op het eerste nummer.
Als ik daar zou zitten dan plak ik nadat de nieuwe abonnee zich gemeld heeft even een adres sticker op een envelop doe daar het laatste nummer in en stuur het op met een leuk briefje.
Hoe moeilijk moet dat zijn?
Als je daar mee aan komt bij deze gasten hoor ik alleen maar gel*l over computers en dat het systeem het moet verwerken!
Er is toch niets mis met zelf nadenken of...zie ik dat verkeerd?
Kortom: klanvriendelijkheid, ho maar!
...
We zitten bij een uitgever die alle abonneezaken & klantenservice via een extern bedrijf laat lopen. Dat gaat helaas niet altijd zo soepel als wij op de redactie graag zouden willen. Als je er niet uitkomt met de klantenservice, stuur me dan even een pb met je gegevens. Dan zorg ik dat je het februarinummer alsnog krijgt. Daar zit namelijk de Stijlgids als extra bij, zou zonde zijn als je die mist.
Bedankt Edwin, ik heb je een pb gestuurd met de gegevens.Edwin schreef: ↑11 feb 2019 16:42 We zitten bij een uitgever die alle abonneezaken & klantenservice via een extern bedrijf laat lopen. Dat gaat helaas niet altijd zo soepel als wij op de redactie graag zouden willen. Als je er niet uitkomt met de klantenservice, stuur me dan even een pb met je gegevens. Dan zorg ik dat je het februarinummer alsnog krijgt. Daar zit namelijk de Stijlgids als extra bij, zou zonde zijn als je die mist.
Apex Blackbuck
Sensa Romagna Comp 105
Sensa Romagna Comp 105