Fons bikes
Ik had mijn skivakantie helaas al geboekt. Kan ik ergens achteraf declareren?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Fons is een wat overprijsde doorsnee racefiets.
Bevallen de kleuren en stickers? > kopen.
Meer aan zinvolle info is niet nodig.....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- Desertstorm
- Forum-lid
Inderdaad!!!Desertstorm schreef: ↑14 feb 2019 21:09Zoals voor nog een hoop merken geldt
Het ziet er fraai uit, hopelijk heeft je schoonvader er veel plezier aan!
Dat het er fraai uitziet heeft ook niemand denk ik eerder bestreden. Het ging om de poeha en leugens er omheen, om een fors hoge prijs te 'rechtvaardigen'.
ik ben wel benieuwd of de mannenframes ook specifiek voor mannenlichamen zijn gemaakt, en dat vrouwen die niet mogen kopen
Dat het er fraai uitziet heeft ook niemand denk ik eerder bestreden. Het ging om de poeha en leugens er omheen, om een fors hoge prijs te 'rechtvaardigen'.
ik ben wel benieuwd of de mannenframes ook specifiek voor mannenlichamen zijn gemaakt, en dat vrouwen die niet mogen kopen
- alliance_0
- Forum-lid
Er stond en staat 67, Alleen is het geen lengtes maar lentes. Hoe groot is iemand van 67 lengtes eigenlijk
Nu krijgen we eindelijk dat hogere, meer naar achter geplaatste bracket waar we al jaren naar verlangen. Eindelijk neemt iemand ons serieus...
Ik vraag me af of ze bij de mannen dezelfde prijsstelling gaan hanteren want ik vrees dat er daar weinig in zullen trappen.
Wel een fraai frame zo in deze kleuren en het is Squeezer en zijn schoonvader van harte gegund!
Ik vraag me af of ze bij de mannen dezelfde prijsstelling gaan hanteren want ik vrees dat er daar weinig in zullen trappen.
Wel een fraai frame zo in deze kleuren en het is Squeezer en zijn schoonvader van harte gegund!
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid HC
Die lucht bakken die andere fabrikanten toch al veel langer voor ons?chrissiewizzie schreef: ↑15 mar 2019 21:15 Hilarische ontwikkeling zeg. Nu ook gebakken lucht voor mannen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit had de toon moeten zijn in dit topic. Frame en spuitwerk is fraai, was ook mijn 1e gedachte. Als Joske het beter had aangepakt was dat het hele verhaal geweest.
Less is bore
+1.daniel1975 schreef: ↑16 mar 2019 07:30Dit had de toon moeten zijn in dit topic. Frame en spuitwerk is fraai, was ook mijn 1e gedachte. Als Joske het beter had aangepakt was dat het hele verhaal geweest.
YFood !!!