foto van je fiets
- Infinito GB
- Forum-lid
Hele nette fiets. Veel plezier ermee.
Daar zou ik niet te veel van verwachten... misschien wel in beleving of gevoel, maar absolute snelheid zul je er niet merkbaar mee winnen. Volgens mij kun je ook niet spreken van een snelle fiets... maar hooguit één die snel aanvoelt. De snelheid komt toch echt van jou zelf!
Maar los van dat... fantastisch mooie fiets! Voor mij de mooiste kleurstelling van Bianchi.
Een Bianchi mag alleen in deze kleurstelling. Ik moet zeggen dat dit eindelijk eens een frame is in een grote maat dat ik mooi vind. De verhoudingen kloppen hier een keer, waar dat vaak bij grote maten - vaak door een disproportioneel groot balhoofd - niet zo is. Mooi!
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Mooi. Mooie wielen maken een fiets echt af.
Zoals een vrouw in een mooi zomerjurkje. Of een vrouw in een sexy slaapkleedje. Of een vrouw...
(we zijn het er toch allemaal over eens dat een fiets vrouwelijk is, toch?)
Zoals een vrouw in een mooi zomerjurkje. Of een vrouw in een sexy slaapkleedje. Of een vrouw...
(we zijn het er toch allemaal over eens dat een fiets vrouwelijk is, toch?)
Ja aangezien we er op rijden lijkt het idee dat mijn fiets vrouwelijk is wel leuker ja.. En daarom staat die van mij dus ook in de keuken. Waar een vrouw hoort te staan
Mijn trots ook maar eens tonen:
2017 Dedacciai Vertigine, in 2018 als ex demo frame gekocht en Italiaans afgemonteerd
2017 Dedacciai Vertigine, in 2018 als ex demo frame gekocht en Italiaans afgemonteerd
Laatst gewijzigd door bluebird op 17 feb 2019 21:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!