foto van je fiets
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Het is een M. Giant geeft aan tot 178 (ben zelf 177). Stack en Reach komt overeen met een Canyon Ultimate maat S (Heb ik op vakantie veel op gefietst, zowel een M als S). Vandaag 50 km gefietst, voelde perfect aan, alleen nog 2 spacers ervan af halen.
Giant TCR Advanced 1
-
- Forum-lid
Uiteraard, wil het dit weekend eens uitproberen wat het fijnst rijd. Overigens is de fiets gekocht bij een Duitse winkel die fysiek en online verkoopt (ik woon in Duitsland) voor een erg scherpe prijs (vind ik) en ze hebben nog vrij veel maten liggen. weet niet hoe het hier zit met reclame etc.
Giant TCR Advanced 1
Bij Giant zou je voor een Defy kunnen kiezen als je zoveel spacers nodig hebt. Helaas krijg je dan de inferieure Giant schijfremmen er verplicht bij. Persoonlijk zie ik nog liever wat extra spacers dan schijfremmen. Maar met 1 a 2 cm spacers minder oogt het al een stuk beter.
Wel even een paar fatsoenlijke bidonhouders scoren want dit kan echt niet op deze fiets .
Wel even een paar fatsoenlijke bidonhouders scoren want dit kan echt niet op deze fiets .
Campagnolo Ultra Dork
Geef de naam maar door hoor, zijn mensen alleen maar mee geholpen.DeeJeeEric schreef: ↑22 feb 2019 20:40Uiteraard, wil het dit weekend eens uitproberen wat het fijnst rijd. Overigens is de fiets gekocht bij een Duitse winkel die fysiek en online verkoopt (ik woon in Duitsland) voor een erg scherpe prijs (vind ik) en ze hebben nog vrij veel maten liggen. weet niet hoe het hier zit met reclame etc.
-
- Forum-lid
https://www.megabike24.de/giant-tcr-adv ... cB#162=124Stoffa schreef: ↑23 feb 2019 11:13Geef de naam maar door hoor, zijn mensen alleen maar mee geholpen.DeeJeeEric schreef: ↑22 feb 2019 20:40Uiteraard, wil het dit weekend eens uitproberen wat het fijnst rijd. Overigens is de fiets gekocht bij een Duitse winkel die fysiek en online verkoopt (ik woon in Duitsland) voor een erg scherpe prijs (vind ik) en ze hebben nog vrij veel maten liggen. weet niet hoe het hier zit met reclame etc.
Ik had geen verzendkosten maar woon dan ook in Berlijn. Levering was snel en fiets tiptop.
Giant TCR Advanced 1
-
- Forum-lid
Wordt aan gewerkt ernie, binnenkort nieuwe bidonhouders;)Ernie C. schreef: ↑23 feb 2019 10:08 Bij Giant zou je voor een Defy kunnen kiezen als je zoveel spacers nodig hebt. Helaas krijg je dan de inferieure Giant schijfremmen er verplicht bij. Persoonlijk zie ik nog liever wat extra spacers dan schijfremmen. Maar met 1 a 2 cm spacers minder oogt het al een stuk beter.
Giant TCR Advanced 1