Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
Monteren is een koud kunstje, werkt super! Geen lelijke ti-rips aan je frame, alles mooi weg gewerkt. Zowel cadans- als snelheidssensor werkt perfect.
Tip: Kijk goed naar de positie van de magneet voordat je deze op je crank plakt.
Lijkt mij een leuke aanbieding?:
https://www.correct.nl/artikel.php?ARTN ... xgQAvD_BwE
https://www.correct.nl/artikel.php?ARTN ... xgQAvD_BwE
Sinds enkele dagen (week?) werkt de live tracking link niet meer die standaard gedeeld is met mijn vriendin. De link geeft als melding "User not found". Omdat ik vaak in het donker woon-werk fiets is het wel prettig als er iemand is die weet waar ik ongeveer ben.
De Wahoo heb ik al gereset en ook de link heb ik meerdere keren gereset en opnieuw aangemaakt. Als ik een tracking link geldig voor 1 dag verstuur dan werkt deze wel gewoon.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
De Wahoo heb ik al gereset en ook de link heb ik meerdere keren gereset en opnieuw aangemaakt. Als ik een tracking link geldig voor 1 dag verstuur dan werkt deze wel gewoon.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik twijfel om mijn Garmin Edge 510 in te wisselen voor een Bolt, om betere navigatie en de sensoren connecten lekker met mn Kickr Core , echter is de Bolt al even op de markt. Hij doet wel alles wat ik nodig heb maar dat lo-res monochrome scherm is wel wat ouderwets natuurlijk. Voor stats is dat prima maar voor die route lijkt me niet.
Zit er op korte termijn een opvolger van de Bolt op te komen of duurt dat uberhaubt bij aankondiging nog zeker een seizoen?
Zit er op korte termijn een opvolger van de Bolt op te komen of duurt dat uberhaubt bij aankondiging nog zeker een seizoen?
Ik vind het zwart witte scherm juist ideaal. Zeker voor het navigeren. Super goed contrast tussen je lijntje en de rest en geen gedoe met fancy kleurtjes waarin je de route eigenlijk verliest. M.i. is de Bolt tegenwoordig nog steeds een apparaat met al nodige up to date moderne functies. Routes vanaf je telefoon, Strava integratie, sensoren, uitstekende batterij...
Betere navigatie ? Nee.DonVino84 schreef: ↑18 feb 2019 19:24 Ik twijfel om mijn Garmin Edge 510 in te wisselen voor een Bolt, om betere navigatie en de sensoren connecten lekker met mn Kickr Core , echter is de Bolt al even op de markt. Hij doet wel alles wat ik nodig heb maar dat lo-res monochrome scherm is wel wat ouderwets natuurlijk. Voor stats is dat prima maar voor die route lijkt me niet.
Monochroom scherm is heel goed af te lezen van de Bolt
YFood !!!
-
- Forum-lid
Gisteren Wahoo gemaild, omdat mijn Tickr het na ca 2 jaar (maart 2017) mee is opgehouden. In het eerste half uur doet deze het nog goed, maar als er teveel zweet is, stopt de Tickr ermee.
Vanochtend een mailtje gekregen dat ze deze vervangen voor een TickrX.
Goede service
Goede service
Hier ook!ncornelisse schreef: ↑19 feb 2019 10:35 Gisteren Wahoo gemaild, omdat mijn Tickr het na ca 2 jaar (maart 2017) mee is opgehouden. In het eerste half uur doet deze het nog goed, maar als er teveel zweet is, stopt de Tickr ermee.
Goede service
Mijn pads lieten los op de hartslagband. Even een foto gestuurd met het order nummer erbij, en gezien het nog binnen de 2 jaar is krijg ik een nieuwe