ISAAC
-
- Forum-lid
Op de beurs viel op dat ze nu kleur gebruiken ik was wel van de zwart/wit fietsen.
Bij de meson waren de kabels erg mooi weggewerkt. Beter dan bij veel andere merken. Gewoon alles binnendoor via de stuurpen. De spacer op het balhoofd had ik liever wat hoekiger gezien in plaats van rond. Op de beurs zaten er hed wielen in op de foto kan ik niet echt zien wat voor wielen er inzitten. Weet iemand wat er standaard in zit?Aansluiting achter rug op zitbuis was ook mooi vloeiend. Hij voelde ook heel licht aan maar weet het gewicht niet.
De torus kleur vond ik echt mooi in de kleurstelling een beetje blauwig.
Bij de meson waren de kabels erg mooi weggewerkt. Beter dan bij veel andere merken. Gewoon alles binnendoor via de stuurpen. De spacer op het balhoofd had ik liever wat hoekiger gezien in plaats van rond. Op de beurs zaten er hed wielen in op de foto kan ik niet echt zien wat voor wielen er inzitten. Weet iemand wat er standaard in zit?Aansluiting achter rug op zitbuis was ook mooi vloeiend. Hij voelde ook heel licht aan maar weet het gewicht niet.
De torus kleur vond ik echt mooi in de kleurstelling een beetje blauwig.
-
- Forum-lid
Wat ik begreep was dat nog onbekend waarschijnlijk maart/april. Die gravel kwam ook pas later.
-
- Forum-lid
Door Carbonherstel in Rijen gecheckte en gespoten ex-Roompot Isaac Element. De 105-groep komt van de oude alu Merckx winterfiets. Aangevuld met Reynolds wielen, Deda cockpit en een opgeduikelde oude Isaac zadelpen die afkomstig is van een vroegere Isaac. Chique winterfiets met wedstrijd-aspiraties in een nat/vies voorjaar.
-
- Forum-lid
Doe er maar eentje
-
- Forum-lid
Ik heb inmiddels via de lokale fietsenmaker een nieuwe overjarige Boson Disc SRAM Red afgemonteerd gekocht. Top fietsietom de groot schreef: ↑15 apr 2019 19:43Al gekocht? Kreeg nieuwsbrief dat die nu komt met gratis upgrade in groepset.
Isaac Boson Disc / SRAM Red groupset / Dura Ace pedals / Wahoo Elemnt Bolt