Welnee, geintje en voor mij een aanleiding om een woordgrapje te maken. Neemt niet weg dat ik het zelf prachtig vind. Het is een modern crankstel met een losse spider, 24mm hollowtech II compatibel en één van de weinige hoogglans gepolijste cranks. Ik ben in ieder geval zo blij als een kind.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Mooie wielset, maar vwb tubeless banden rekening houden met de demontage van de band van de velg, dat schijnt moeilijk zo niet soms onmogelijk te zijn.! Zie ook de opmerkingen daarover in het tubeless topic.rene schreef: ↑19 feb 2019 12:06 Om dit jaar ook eens tubeless te gaan rijden :
https://www.mupload.nl/img/qqhhqkgt.jpg
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 6329
- Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
- Locatie: Omgeving Eindhoven
Heb dezelfde wielen als Rene en even tubeless gereden met Schwalbe One tubeless banden.
Totaal geen problemen met montage en demontage van die banden op deze wielen.
Zelfs niet toen ik onderweg lek reed en de latex het gaatje niet kon dichten, toen maar een binnenband erin gelegd.
Totaal geen problemen met montage en demontage van die banden op deze wielen.
Zelfs niet toen ik onderweg lek reed en de latex het gaatje niet kon dichten, toen maar een binnenband erin gelegd.
1e is binnen:jsprbcn schreef: ↑13 feb 2019 11:32 Wat tuning voor de fiets....
Spacer met Di2 houder
JCR Wahoo mount
Ik vond hem eerst iets te ver naar voren staan, in vergelijking to de standaard Wahoo mount, maar eigenlijk is het wel prettig, zeker met klimmen
Vreselijk lelijk zul je bedoelen. Ik snap ook niet wat je er mee moet. Die banden zijn leuk als je off road gaat en die spatborden zijn juist alleen geschikt voor op de weg.
En dan heb ik het nog niet eens over dat spuitschema...
En dan heb ik het nog niet eens over dat spuitschema...
Campagnolo Ultra Dork
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Berichten: 1799
- Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
- Locatie: Waddinxveen
- Contact
Gaaf! Lekker eigenwijs!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE