Het grote domme vragen topic
-
- Forum-lid
Ja heb de topcap op 17 nm vast gedraaid, uit de reacties hierboven bekruipt mij het gevoel dat dit veels te veel was hehe. hij is iig weer los en morgen een nieuwe bout halen. Echter mn stuur kon nog soepel bewegen, vandaar had ik ook niet de indicatie dat ik hem te vast had gedraaid.
Giant TCR Advanced 1
Tijd voor een volgende domme vraag:
Ik ben op zoek naar een soort waterdicht hoesje/opberg zakje voor bv een telefoon, geld en sleutels voor in mijn fietstrui/jas. Ik heb een aantal sites bezocht maar kan niet echt iets vinden....
Is dit bekend bij een van jullie, en weten jullie waar ik kan zoeken?
Ik ben op zoek naar een soort waterdicht hoesje/opberg zakje voor bv een telefoon, geld en sleutels voor in mijn fietstrui/jas. Ik heb een aantal sites bezocht maar kan niet echt iets vinden....
-
- Forum-lid
... en wat is het domme aan deze vraag?Martin78 schreef: ↑23 feb 2019 19:46 Tijd voor een volgende domme vraag:
Ik gebruik al jaren de oplossIng van #Afrit13. Kost bijna niks, werkt perfect. Doe er ook wat geld in en een ID.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
-
- Forum-lid
Misschien zijn er ook zipplock bags met Rapha opdruk....
Iets goedkoper dan die van rapha: https://www.mantel.com/lezyne-caddy-sac ... gJvDPD_BwE