Endurance bike met schijfremmen
-
- Forum-lid
Na 8 jaar rondjes te hebben gereden op mijn colnago CX1 wordt het tijd voor een nieuwe fiets.
Wat zoek ik:
- comfort
- schijfremmen
- aansprekende kleurstelling ( in mijn geval, niet strak zwart, beetje kleur er in vind ik wel mooi)
Een fiets als de Bianchi Infinito CV ziet er goed uit, maar vind ik best prijzig.
Ideeen waar ik eens naar zou moeten kijken?
Ik hoor het graag,
Ad
Wat zoek ik:
- comfort
- schijfremmen
- aansprekende kleurstelling ( in mijn geval, niet strak zwart, beetje kleur er in vind ik wel mooi)
Een fiets als de Bianchi Infinito CV ziet er goed uit, maar vind ik best prijzig.
Ideeen waar ik eens naar zou moeten kijken?
Ik hoor het graag,
Ad
-
- Forum-lid
Ontzettend gave fiets die Bianchi, is voor mij ook een optie, maar tja die prijs....misschien is een Swett Val Dieu disc een optie? Afmontage en kleurstelling zijn helemaal door jezelf te kiezen, dus als je een bijzondere kleur(en)combinatie wilt? Fietsje wordt in Limburg en in overleg door de voor je in elkaar gezet. Dan heb je zeker wat bijzonders, ben je de enige met zo n bike.
Van Bianchi naar Swett , ik volg niet helemaal, maar zal wel aan mij liggen...Harry Jacques schreef: ↑27 feb 2019 09:52 Ontzettend gave fiets die Bianchi, is voor mij ook een optie, maar tja die prijs....misschien is een Swett Val Dieu disc een optie? Afmontage en kleurstelling zijn helemaal door jezelf te kiezen, dus als je een bijzondere kleur(en)combinatie wilt? Fietsje wordt in Limburg en in overleg door de voor je in elkaar gezet. Dan heb je zeker wat bijzonders, ben je de enige met zo n bike.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je zal toch echt zelf eerst een beetje opzoekwerk moeten doen.ad6922fiets schreef: ↑26 feb 2019 23:00 ......
Wat zoek ik:
- comfort
- schijfremmen
...................
Ik hoor het graag,
Ad
Succes nog met je nieuwe Kuota Allroad.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Budget: max 4000 euro
Bepaalde merken: ik vind italiaanse fietsen vaak wat hebben, maar laat me graag verrassen.
Zekf wat zoekwerk: terecht punt, maar ik merk dat ik met googlen niet al te veel vind, vandaar de vraag
Bepaalde merken: ik vind italiaanse fietsen vaak wat hebben, maar laat me graag verrassen.
Zekf wat zoekwerk: terecht punt, maar ik merk dat ik met googlen niet al te veel vind, vandaar de vraag
-
- Forum-lid HC
Bij Hopmans in Bergen op Zoom kan je het wat betreft prijs voor Bianchi nog weleens treffen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!