Wielerseizoen 2019
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, alles Benz geworden.
Less is bore
Als ik De Plus en Roglic zo zie rijden in de woestijn gaan ze ook zeker een gooi doen naar een grote ronde dit jaar, of in ieder geval podiumplaatsen. Erg indrukwekkend. Jammer dat Dumoulin het nét niet kon afmaken, maar alsnog knap gesprint. Die is ook wel in orde als de Giro begint!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Van Schip wereldkampioen puntenkoers.
Met een typisch interview naderhand. Mooie kerel!
https://nos.nl/artikel/2274040-baanrenn ... koers.html
Met een typisch interview naderhand. Mooie kerel!
https://nos.nl/artikel/2274040-baanrenn ... koers.html
Roglic rijdt echt geweldig maar het hele team, maar inderdaad met name Laurens de Plus mag een ton aan credits krijgen. Ook Dumoulin rijdt sterk deze UAE Tour.el_loco schreef: ↑01 mar 2019 18:06 Als ik De Plus en Roglic zo zie rijden in de woestijn gaan ze ook zeker een gooi doen naar een grote ronde dit jaar, of in ieder geval podiumplaatsen. Erg indrukwekkend. Jammer dat Dumoulin het nét niet kon afmaken, maar alsnog knap gesprint. Die is ook wel in orde als de Giro begint!
Roglic straalt wel enorm veel klasse uit. Ben benieuwd wat er na het succes van vorig jaar nog uit de hoge hoed gaat komen.
Dat was de laatste 2 jaar al wel aan het vormen. Vorig jaar was het heel duidelijk en de lijn gaat linea recta door. Waar ze altijd het lachertje waren, zoals in de TTT, gaat het nu wel naar een climax. Geweldig om te zien
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- daniel1975
- Forum-lid HC
Weer een voor Van Mol.
De berichten uit Oostenrijk van afgelopen week geven aan dat zijn soort praktijken nog volop gebeuren.
Al die ellende zou een extra impuls moeten geven om al die oude “wonderdoktoren” uit elke sport te flikkeren.
De berichten uit Oostenrijk van afgelopen week geven aan dat zijn soort praktijken nog volop gebeuren.
Al die ellende zou een extra impuls moeten geven om al die oude “wonderdoktoren” uit elke sport te flikkeren.
Less is bore
Man man, je riedeltje begint afgezaagd te worden. Als je zo moet kijken naar de koers zou ik liever breien.daniel1975 schreef: ↑02 mar 2019 16:44 Weer een voor Van Mol.