Garmin Edge 820 & Explore 820
-
- Forum-lid
Wellicht is er een simpele oplossing; gisteren voor het eerst de navigatie functie gebruikt met een gpx bestand. Met aanwijzingen op het scherm met pijltjes. Helaas viel de 820 halverwege uit en moest ik 'm even op nieuw opstarten. Het duurde daarna ca. 10 km voordat er weer aanwijzingen met pijltjes op het scherm kwamen. Het herladen van de straat namen duurde ook zeer lang.
Ik heb een punt gepakt bij ons in de buurt. Vandaar laat ik hem zoeken. Dan vindt hij soms routes. Optimaal is het niet. Garmin reageert nergens op
Ik gebruik mijn 820 ook voor indoortrainingen. De 820 regelt dan de weerstand van de Tacx om op het juiste vermogen te fietsen, dit werkt goed. Nu heb ik sindskort een wattagemeter (rotor inpower) en ik wil dat de garmin de tacx aanstuurt (output) met de input van de wattagemeter. Is dit mogelijk? Hoe?
I Am SpeCiAliZed
Hallo,
Ik navigeer met een Garmin 820, prima navigatie, enige irritatiepuntje zijn de TBT aanwijzingen bij (flauwe) bochten. Kun je dit uitzetten of voorkomen?
Ook zijn soms wisselingen van baan (fietspad verplaatst zich bijvoorbeeld van de linkerkant van de weg naar de rechter) soms erg verwarrend.
Is er voor dit soort situaties nog verfijning in de instellingen mogelijk?
Ik navigeer met een Garmin 820, prima navigatie, enige irritatiepuntje zijn de TBT aanwijzingen bij (flauwe) bochten. Kun je dit uitzetten of voorkomen?
Ook zijn soms wisselingen van baan (fietspad verplaatst zich bijvoorbeeld van de linkerkant van de weg naar de rechter) soms erg verwarrend.
Is er voor dit soort situaties nog verfijning in de instellingen mogelijk?
Ik weet niet of deze vraag al is gesteld maar ik kan er in ieder geval niets over vinden. Mocht dit ergens al in een draadje staan lees ik het graag.
Sinds kort train ik met een trainingsprogramma. Vandaag moest ik de eerste keer trainen op power. Dat kan ik netjes instellen in Garmin connect en als ik de training start zie ik netjes een zone waarbinnen ik moet trainen. So far so good en als je op hartslag traint is dit perfect. De waarden schieten echter alle kanten op omdat de powermeter de actuele power laat zien. Weet iemand of ik dat kan aanpassen zodat bijvoorbeeld de power per 10 seconden zie? Met de standaard velden kan dit wel. Ik verwacht dat de fluctuatie dan minder wordt.
Ben benieuwd of ik dit op kan lossen.
Sinds kort train ik met een trainingsprogramma. Vandaag moest ik de eerste keer trainen op power. Dat kan ik netjes instellen in Garmin connect en als ik de training start zie ik netjes een zone waarbinnen ik moet trainen. So far so good en als je op hartslag traint is dit perfect. De waarden schieten echter alle kanten op omdat de powermeter de actuele power laat zien. Weet iemand of ik dat kan aanpassen zodat bijvoorbeeld de power per 10 seconden zie? Met de standaard velden kan dit wel. Ik verwacht dat de fluctuatie dan minder wordt.
Ben benieuwd of ik dit op kan lossen.