Multitool
-
- Forum-lid
Ik gebruik al ruim 2 jaar de Brooks MT21. Onderweg maar ook thuis bij alles wat ik aan de fietsen doe. Is best zwaar maar echt onverslijtbaar.
Cannondale Badboy SLX
Trek Farley 5
Trek Farley 5
Vanwege het formaat en de meest voorkomende zitten erop:
https://www.bikeinn.com/fiets/bbb-micro ... lsrc=aw.ds
https://www.bikeinn.com/fiets/bbb-micro ... lsrc=aw.ds
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid HC
Ik heb een topaek 16 voor de racert, die is heel licht nog geen 100 gram. Maar echt heel sterk lijkt hij niet. Ik kreeg mijn steekas er wel prima mee los overigens. Das eigenlijk de belangrijkste.
Op de MTB heb ik een mini 20, dat is echt een top ding
Let op wat Keezx ook aangeeft op mijn racer heb ik inmiddels 3 torx maten. 25, 20 en 15.
Rijd je sram op de MTB is vrijwel alles Torx.
Let ook op BB30 dan is een 10mm inbus ook handig, die zit wel in de topeak 20. Ook die is niet heel zwaar 145 gram dacht ik.
Op de MTB heb ik een mini 20, dat is echt een top ding
Let op wat Keezx ook aangeeft op mijn racer heb ik inmiddels 3 torx maten. 25, 20 en 15.
Rijd je sram op de MTB is vrijwel alles Torx.
Let ook op BB30 dan is een 10mm inbus ook handig, die zit wel in de topeak 20. Ook die is niet heel zwaar 145 gram dacht ik.
-
- Forum-lid HC
Ik heb de DT assen met plug in hendel, daar die vind ik dan weer niet mooi om op de as te doen
Die kan je natuurlijk ook los meenemen. Maar ik had nog een beetje licht autistisch doel...............
Fiets onder de 8KG met Garmin, zadeltasje met inhoud, minipomp en lege bidons met mijn fiest in zwaarste confi, 55mm velgen en 28mm banden, net gelukt
Die kan je natuurlijk ook los meenemen. Maar ik had nog een beetje licht autistisch doel...............
Fiets onder de 8KG met Garmin, zadeltasje met inhoud, minipomp en lege bidons met mijn fiest in zwaarste confi, 55mm velgen en 28mm banden, net gelukt