Retro / oudere fietsen
Vind ik ook, maar.... kwam op 500€ en dan duidelijk die dikke stickers zichtbaar. Wilde transparant groen met ivoor zitbuis en balhoofd. Imo mooiste kleurcombinatie van gazelle (dus geen Raleigh). Heb nu een goudgeel frame uit 1977, originele lak. Dit is een soort candy kleur, maar daar zoek ik nog die paar dingen voor
Previous name Jansen01
Ook mooi natuurlijk . Ik heb het eigenlijk ook meer voor originele lak ,alleen voor deze heb ik een uitzondering gemaaktjansen2.0 schreef: ↑09 mar 2019 14:38 Vind ik ook, maar.... kwam op 500€ en dan duidelijk die dikke stickers zichtbaar. Wilde transparant groen met ivoor zitbuis en balhoofd. Imo mooiste kleurcombinatie van gazelle (dus geen Raleigh). Heb nu een goudgeel frame uit 1977, originele lak. Dit is een soort candy kleur, maar daar zoek ik nog die paar dingen voor
-
- Forum-lid
@Sillah
Gaaf die Masi! Ook mooi om de trots in de ogen van de oude meester te zien. Zou trouwens zelf voor een goud-zwarte ketting hebben gekozen ipv zilver-zwart. Verder alleen maar kwijl...
Gaaf die Masi! Ook mooi om de trots in de ogen van de oude meester te zien. Zou trouwens zelf voor een goud-zwarte ketting hebben gekozen ipv zilver-zwart. Verder alleen maar kwijl...
Via via ben ik bij deze colnago super gekomen. Ik weet alleen niet zeker of het wel een echte super is. Want een paar dingen komen naar mijn weten niet overeen met een echt super. Zoals de balhoofdbuis want die hoort volgens mij wat meer vorm te hebben en het colnago logo er in te hebben. Of is dat alleen van een bepaald bouwjaar?
Bedankt alvast!
Bedankt alvast!
Laatst gewijzigd door JoeyM op 14 mar 2019 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
€ 5,- En welkom JoeyM , stel je eens voor het het daartoe behorende topic. Lijkt me een stuk beter dan in je 2 posts vragen of de andere " Colnago " echt is en dit topic op de plek waar het er niet voor is te vragen naar de waarde van deze fiets.
Iets zegt me dat je de fiets misschien wel te koop wilt aanbieden hier op het forum.
Iets zegt me dat je de fiets misschien wel te koop wilt aanbieden hier op het forum.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless