Het dopingtopic 2.0
Man, man, man... miserie, miserie ...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Patrick gaat op Armstongiaanse wijze tekeer tegen evenuele kriticasters en houdt een aantal exteeem dubieuze figuren in het medisch team.
Als er jaren geleden al een keer openheid was geweest zou de ploeg nu veel meer respect oogsten ipv wantrouwen.
Leuk dat zowel Tafi als Ballerini genoemd wordt als voorbeeld trouwens
Less is bore
Hilarisch inderdaad, beide lid van Mapei, een van de grote dopingploegen uit de jaren '90.daniel1975 schreef: ↑10 mar 2019 17:33 Leuk dat zowel Tafi als Ballerini genoemd wordt als voorbeeld trouwens
Oei,wat een belerende toon. Schoolmeester?dc schreef: ↑10 mar 2019 09:44Nou nou nou... over feiten vrij gaan toeteren gesproken.
Pelep, tip. Voordat je zoiets post eens gaan googlen op "Lefevere, doping, Mapei, Quick Step, Ibarguen, Van Mol". En nee, dan krijg je niet alleen geruchten maar ook veroordelingen.
Dus wees een kerel en zeg: "Goed Daniel, je hebt een punt met een gitzwart verleden, maar Lefevere , Van Mol en Ibarguen die hebben het licht gezien en raken geen doping meer aan. Ik baseer dat op mijn gevoel (want ik heb totaal geen idee of ze nu schoon zijn) en daarom doe ik mijn ogen dicht voor je wel heel ongemakkelijke argumenten"
Jouw zeer wijze raad opgevolgd en een van de eerste links is een artikel over Lefevere en Van Mol die een zware schadevergoeding krijgen omdat ze door een krant van doping worden beschuldigd, zonder bewijzen.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20091030_053
Ik vind Lefevre een arrogante ***, net zoals de meeste topsporters trouwens. Zelfs al is er een dopingverleden, neemt dat niet weg dat hij met kop en schouders de beste ploegmanager is voor een klassieke ploeg op alle vlakken, like it or not. Dat jullie die huidige generatie gratuit blijven beschuldigen zonder enig bewijs, tja.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pelep, ik snap je écht wel en ik ben ook wel heel stellig, gebaseerd op heel weinig pure feiten. Maar stel jij dan serieus geen hele grote vraagtekens bij zijn medische staf? Die nooit iets hebben toegegeven en gewoon doen alsof hun neus bloed?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee , dan heb je wat aan de openheid van zaken van bijvoorbeeld Rabo/Belkin en zijn opvolgers omdat ze er niet meer onder uit konden. En dan waarschijnlijk op dezelfde voet doorgaan en voor de bühne wat mindere renners aan de kant zetten die wat slaapmedicatie gebruikten.daniel1975 schreef: ↑10 mar 2019 18:24 Pelep, ik snap je écht wel en ik ben ook wel heel stellig, gebaseerd op heel weinig pure feiten. Maar stel jij dan serieus geen hele grote vraagtekens bij zijn medische staf? Die nooit iets hebben toegegeven en gewoon doen alsof hun neus bloed?