Wielerseizoen 2019
gisteren mooie etappe gezien in de tirreno-adriatico. Lutsenko meer dan verdiend winnaar. Rijdt tientallen kms op kop, valt in laatste km waardoor hij zijn voorsprong verliest op 3 achtervolger maar wint toch in de spurt. Ook een zeer pittige etappe.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Voor de liefhebbers; Ronde van Drenthe, Worldtour Dames Live
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/145191 ... an-Drenthe
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/145191 ... an-Drenthe
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom????? Het is al erg genoeg dat die karre-wegen in Vlaanderen en Noord Frankrijk liggen, in NL zijn er genoeg fatsoenlijke wegen om te fietsen.
Ik heb deze koers in de volgauto gereden aantal jaar terug en er zitten serieus slechte stukken bij.
Ik heb deze koers in de volgauto gereden aantal jaar terug en er zitten serieus slechte stukken bij.
Less is bore
Het levert in ieder geval prachtige beelden op.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik blijf mij elk voorjaar weer verbazen over die voorliefde voor slecht wegdek.
Voor mij is het misplaatste heroiek.
Strada Bianchi rijdt nog beter.
Less is bore
Als je alleen maar comfort wil, dan moet je alleen rondjes op de baan gaan rijden.daniel1975 schreef: ↑17 mar 2019 19:37 Ik blijf mij elk voorjaar weer verbazen over die voorliefde voor slecht wegdek.
Zelfde reden waarom ze voor de Amstel Gold Race naar Limburg trekken terwijl de rest van Nederland vol ligt met fatsoenlijke vlakke wegen.daniel1975 schreef: ↑17 mar 2019 18:38 Waarom????? Het is al erg genoeg dat die karre-wegen in Vlaanderen en Noord Frankrijk liggen, in NL zijn er genoeg fatsoenlijke wegen om te fietsen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof