Stijlvol om nog even een trap na te geven!
Bakker racing
-
- Forum-lid HC
Ik las ergens dat hij op dit moment de crocodile trophy aan het rijden is....
Precies, ik bedoel het niet als trap na. Maar zie op zn socials alleen maar dure (privé) custom fietsen lamgs komen en wedstrijdjes rijden.japiecarbon schreef: ↑16 mar 2019 18:45Ik las ergens dat hij op dit moment de crocodile trophy aan het rijden is....
Dan trek ik een conclusie.
Van het MTB-forum,
Edwin Bakker:
"Beste Lezers,
De zaak is zeker niet failliet, door een uit de hand gelopen juridisch delict, is dit bericht gepubliceerd.
Begin van aankomende week zal de stelling worden verworpen, en zoals nu ook, alles gewoon doorgaan!"
Link
Edwin Bakker:
"Beste Lezers,
De zaak is zeker niet failliet, door een uit de hand gelopen juridisch delict, is dit bericht gepubliceerd.
Begin van aankomende week zal de stelling worden verworpen, en zoals nu ook, alles gewoon doorgaan!"
Link
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klinkt als Bakkertje in topvorm.....
Less is bore
Fijne opmerking weer, het zal je zelf maar overkomen. Al of niet failliet, doorstart of geen doorstart, z'n naam ligt weer te grabbel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik weet vanuit zakelijke professie wel iets van faillissementen.
En een faillissement wordt niet zomaar uitgesproken, daar wordt zeer zorgvuldig naar gekeken. Juist vanwege de enorme impact.
Dus de tekst dat het een uit de hand gelopen juridisch delict is komt mij zeer ongeloofwaardig over.
En tav het wéér door het slijk: volgens mij heeft hij dat de eerste keer 100% aan zichzelf en zijn broertje te danken.
En een faillissement wordt niet zomaar uitgesproken, daar wordt zeer zorgvuldig naar gekeken. Juist vanwege de enorme impact.
Dus de tekst dat het een uit de hand gelopen juridisch delict is komt mij zeer ongeloofwaardig over.
En tav het wéér door het slijk: volgens mij heeft hij dat de eerste keer 100% aan zichzelf en zijn broertje te danken.
Less is bore