Nadat ik 'm heb ingevuld ben ik hem niet meer tegengekomen helaas! Mailtje is voor zover ik weet nog niet binnen..
Kortingscodes
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Futurum.
20% korting op schoenen vanaf een aankoopbedrag van 100 Euro.
Geen idee of dat de waarde van de totale bestelling of enkel de schoenen moet zijn.
Raceschoenen, gebruik code: FSD-RACE
MTB schoenen, gebruik code: FSD-MTB
*Geldig tot maandag 18 maart 2019, 17:00 uur | Minimale bestelwaarde van € 100.- | Geldig op alle race- en MTB-schoenen | De minimale bestelwaarde moet in stand blijven na het retourneren van artikelen | Maximaal 1 kortingscode per bestelling
20% korting op schoenen vanaf een aankoopbedrag van 100 Euro.
Geen idee of dat de waarde van de totale bestelling of enkel de schoenen moet zijn.
Raceschoenen, gebruik code: FSD-RACE
MTB schoenen, gebruik code: FSD-MTB
*Geldig tot maandag 18 maart 2019, 17:00 uur | Minimale bestelwaarde van € 100.- | Geldig op alle race- en MTB-schoenen | De minimale bestelwaarde moet in stand blijven na het retourneren van artikelen | Maximaal 1 kortingscode per bestelling
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
begrijp niet goed wat hier staat...
Bij wie en hoeveel korting?
Allard
Futurum. 20,-. Als ze niet al gebruikt zijn.
- devriesman
- Forum-lid
Als er nog codes nodig zijn van futurum, doe maar een gil via pb.
Hierbij 2 kortingscodes van €20 voor een aankoop vanaf €100 bij Futurumshop geldig t/m 24/3/2019.
BMB-fjcPfC
BMB-kjsmJ6
en 1 kortingscodes van 20% bij een aankoop van een fietsbroek vanaf €80 bij Futurumshop geldig t/m 24/3/2019.
FKG-8e9B2K
BMB-fjcPfC
BMB-kjsmJ6
en 1 kortingscodes van 20% bij een aankoop van een fietsbroek vanaf €80 bij Futurumshop geldig t/m 24/3/2019.
FKG-8e9B2K
Via een sponsored artikel zag ik op Instagram 20% korting voor nieuwe klanten bij Futurumshop langskomen. Ik heb me ingeschreven met een nieuw e-mailadres, maar geen bevestiging ontvangen (en dus ook geen kortingscode). Is iemand bekend met deze actie? Toevallig een link? Dank!