Wielerseizoen 2019
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nokere koerse vanmiddag. Interessant vanwege deelname van zowel Van der Poel als Evenepoel.
[PS; kan iemand alsjeblieft iets doen aan dat inlogprobleem op de site. bijna onmogelijk om een bericht te posten!!]
[PS; kan iemand alsjeblieft iets doen aan dat inlogprobleem op de site. bijna onmogelijk om een bericht te posten!!]
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- Desertstorm
- Forum-lid
MvdP is al als 'topfavoriet' bestempeld. Zie het hem nog wel doen ook.
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sleutelbeen waarschijnlijk
Was lelijke klap. IMHO niet heel slim van die Sunweb renner om middendoor peloton af te zakken ipv weg te sturen naar zijkant.
Was lelijke klap. IMHO niet heel slim van die Sunweb renner om middendoor peloton af te zakken ipv weg te sturen naar zijkant.
Less is bore
Ik lees net dat er geen breuken zijn en dat hij dit voorjaar vooralsnog gewoon z'n programma kan afwerken.
Die andere renner die per ambulance werd afgevoerd kwam nog slechter terecht leek het, op z'n hoofd/nek volgens mij.
Die andere renner die per ambulance werd afgevoerd kwam nog slechter terecht leek het, op z'n hoofd/nek volgens mij.
Strava
Erg veel valpartijen!
En commentaar was om te huilen, Renaat gaf zelfs ruiterlijk toe bepaalde renners niet te kennen en herkende de winnaar niet eens...
En commentaar was om te huilen, Renaat gaf zelfs ruiterlijk toe bepaalde renners niet te kennen en herkende de winnaar niet eens...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Foei, dat mag je niet zeggen over Sporza.....
Gelukkig voor VDP, had ik niet verwacht na die klap en die renner vol in zijn zij.
Gelukkig voor VDP, had ik niet verwacht na die klap en die renner vol in zijn zij.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Niet slim, maar wat kon hij doen? Hij gaf de kop af, met elleboogje op rechts. Daar verwachtte hij zijn ploeggenoot en die kwam daar ook. Op dat moment zou hij naar links moeten sturen. Maar daar reed toen al die bora renner die buitenom kwam, tegen hem aan. Achter die bora renner zat de Duits kampioen. En vanaf dat moment kon die sunweb renner niet meer links of rechts wegsturen.daniel1975 schreef: ↑20 mar 2019 17:49 Sleutelbeen waarschijnlijk
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
van de eerste 10 zou ik er ook geen 3 herkennen hoor. Ik dacht toe ik de naam van de winnaar hoorde dat de vroegere RVV-winnaar cees Bal in navolging van Tafi terug beginnen koersen was
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Meer valpartijen dan strijd gezien. Schandalig om zo een pak renners over deze smalle wegen (flessenhalsen) te jagen onder het mom van een zwaardere, en meer aansprekende, koers/imago, te creëren.
ps. Schotte kent geen renners, enkel de kopmannen.
ps. Schotte kent geen renners, enkel de kopmannen.
Ik moet zeggen dat er veel renners waren die ik ook niet (her)kende. Met alle respect maar het pak bestond toch vooral uit tweede -en derde-lijnscoureurs. Alle begrip dus voor commentatoren dat ze niet iedereen herkennen.