Thnx, Klopt inderdaad wat je schrijft. Vooral buiten in de zon wordt ie echt mooi. Ga trouwens nog wel de bovenzijde van stuurpen inkorten en een Fouriers Di2 mount monteren.daniel1975 schreef: ↑18 mar 2019 21:17 Gefeliciteerd! De kleur op de foto doet geen eer aan hoe fraai die in het echt is.
Colnago
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- alliance_0
- Forum-lid
Ik vind de kleur op de foto al erg mooi, maar als die in echt nog mooier is.... Veel veilige kilometers.
Thanks, afgelopen weekend ee 135km gereden. Hij rijdt echt superalliance_0 schreef: ↑18 mar 2019 21:44 Ik vind de kleur op de foto al erg mooi, maar als die in echt nog mooier is.... Veel veilige kilometers.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Mijn "nieuwe" Colnago is onderweg! In de VS een NOS C60 in kleur PBLK kunnen kopen, die via een kennis deze kant op wordt gestuurd
Wordt opgebouwd met SRAM Red eTap incl Quarq en Aerolink remmen (van Rene ). Lightweight Meilenstein wielen met Vittoria Corsa G+ en Deda Superleggera finishing kit met een Fabric Knurl lintje.
Ik ga bij de deur zitten wachten!
Wordt opgebouwd met SRAM Red eTap incl Quarq en Aerolink remmen (van Rene ). Lightweight Meilenstein wielen met Vittoria Corsa G+ en Deda Superleggera finishing kit met een Fabric Knurl lintje.
WoW hoe ga je dat qua invoerrechten doen?Daveke2 schreef: ↑22 mar 2019 17:48 Mijn "nieuwe" Colnago is onderweg! In de VS een NOS C60 in kleur PBLK kunnen kopen, die via een kennis deze kant op wordt gestuurd
Gewoon betalen denk ik, zit vrij weinig anders op. Ik zoek al tijden naar een 58s, maar kon er tot op heden geen vinden, behalve in Engeland in een kleur die me niet aan stond, dus toen ik deze voorbij zag komen heb ik direct gehapt. Voorkeur ging eigenlijk uit naar een PLWH, maar de vraag was hoe lang ik wou wachten.. Niet lang dus
Beste colnago liefhebbers,
Ik heb een colnago dream. Een ouwetje inmiddels, afgemonteerd met centaur en mavic cosmos wielen.
Er zitten her en der wat gebruikerssporen op, verkregen door de jaren heen. Nu zou ik dat graag willen fixen. Maar waar moet ik naar toe? Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt voor de reacties
M.v.g John
Ik heb een colnago dream. Een ouwetje inmiddels, afgemonteerd met centaur en mavic cosmos wielen.
Er zitten her en der wat gebruikerssporen op, verkregen door de jaren heen. Nu zou ik dat graag willen fixen. Maar waar moet ik naar toe? Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt voor de reacties
M.v.g John
Dat is een duidelijke en uiteindelijk makkelijke keuzeDaveke2 schreef: ↑22 mar 2019 22:35 Gewoon betalen denk ik, zit vrij weinig anders op. Ik zoek al tijden naar een 58s, maar kon er tot op heden geen vinden, behalve in Engeland in een kleur die me niet aan stond, dus toen ik deze voorbij zag komen heb ik direct gehapt. Voorkeur ging eigenlijk uit naar een PLWH, maar de vraag was hoe lang ik wou wachten.. Niet lang dus
Veel plezier alvast met het openmaken van je "pakketje"