Canyon
Deze heb ik opgebouwd voor iemand. Één van de mooiste fietsen momenteel qua aero en gewicht. Afgemonteerd met Ultegra 8000 - DA C50 wielen en de schitterende H36 aerobar combi.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Zo, de eerste rit zit er op met mijn nieuwe Movistar Ultimate. 80km en 600hm in de druivenstreek en volgens mijn gevoel is deze fiets sneller/vlotter dan mijn vorige Ultimate.
Het zit wel deels tussen de oren maar de Conti 5000 TL banden zijn fijne bandjes en maken wel een verschil in soepelheid en comfort dan de 4000S2.
Mijn keuze van mijn aandrijving is ook top. Op geen enkele klim naar mijn binnenblad moeten schakelen en op de vlakke stukken zit mijn ketting in het midden van mijn cassette.
Nu nog mijn stuur recht zetten en ik ben klaar voor een nieuw seizoen.
Het zit wel deels tussen de oren maar de Conti 5000 TL banden zijn fijne bandjes en maken wel een verschil in soepelheid en comfort dan de 4000S2.
Mijn keuze van mijn aandrijving is ook top. Op geen enkele klim naar mijn binnenblad moeten schakelen en op de vlakke stukken zit mijn ketting in het midden van mijn cassette.
Nu nog mijn stuur recht zetten en ik ben klaar voor een nieuw seizoen.
Canyon Ultimate CF sl Movistar.
Gios Torino Professional '84.
Colner Strada '74.
Colner Strada '74.
Al meermaals geweest. Voor standaard service op de fiets kan je er langsgaan maar het is absoluut geen fietswinkeltje waar je binnenbandjes kan kopen.
Canyon Ultimate CF SL Disc Di2
Canyon Aeroad CF SLX
Canyon Inflite AL SLX
Canyon Aeroad CF SLX
Canyon Inflite AL SLX
Ja ok maar ik dacht terwijl ik mijn fiets ga ophalen neem ik direct enkele reserve bandjes mee. Men sprak mij over 5 werkdagen vanaf de aankomst in het servicecenter. Ik tel dus de dagen af en morgen is het de 5° dag dus...
Ik denk dat als je ze niet meebesteld hebt als accesoire bij je fiets, ze je gaan moeten teleurstellen. Je kan het altijd eens vragen via de chat.
Canyon Ultimate CF SL Disc Di2
Canyon Aeroad CF SLX
Canyon Inflite AL SLX
Canyon Aeroad CF SLX
Canyon Inflite AL SLX
Deze stond bovenaan mijn verlanglijst maar mijn oude knoken kunnen de diepe zit niet aan. Dus werd het nr 2 op mijn verlanglijstje .
Canyon Ultimate CF sl Movistar.
Colner Strada '74.
Colner Strada '74.
Ik weet nog goed dat ik bijna twee jaar geleden deze video langs zag komen op GCN:
Na het zien van de video wist ik het meteen; Ik ga sparen voor een Canyon Aeroad mét Zipp wielen. De fiets zoals ik hem graag wilde hebben is nu eindelijk af:
Ik zie hier op het forum nog wel eens iets over het 'suffe zwart' van Canyon langskomen en ik moet inderdaad toegeven dat ik de fiets wat vlak vond ogen op de standaard DT Swiss wielset. Het is een heel mooie wielset maar mat op mat oogt niet heel mooi.
Zelf ben ik erg tevreden hoe de Zipp 404's met witte decals het zwart van het frame aanvullen. Het brengt wat extra dimensie en contrast aan het geheel.
Na het zien van de video wist ik het meteen; Ik ga sparen voor een Canyon Aeroad mét Zipp wielen. De fiets zoals ik hem graag wilde hebben is nu eindelijk af:
Ik zie hier op het forum nog wel eens iets over het 'suffe zwart' van Canyon langskomen en ik moet inderdaad toegeven dat ik de fiets wat vlak vond ogen op de standaard DT Swiss wielset. Het is een heel mooie wielset maar mat op mat oogt niet heel mooi.
Zelf ben ik erg tevreden hoe de Zipp 404's met witte decals het zwart van het frame aanvullen. Het brengt wat extra dimensie en contrast aan het geheel.