BRM 300 Heerlen - Maas en Mijn route
Ja ik moest even wachten op fietsmaatje die wat later binnekwam en daarna zijn we samen met trein richting huis gegaan.
Voor de snelle mannen geen probleem, maar kan me voor de langzamere mensen voorstellen dat die daar niet op te wachten zitten.
Die stoepranden helpen ook niet echt, inderdaad. Maar verder klaag ik niet.
Extra hoogtemeters in ruil voor een iets landelijkere route vind ik zelf niet zo'n probleem. Ik heb zaterdag 1800 hoogtemeters geregistreerd. Zelfs 2500 hm op 300 km is nog steeds redelijk vlak. Vergelijk het bijvoorbeeld eens met dit brevet: https://www.strava.com/activities/974102691 Dat was pas een uitdaging,
-
- Forum-lid
Leuk verslag
Die geheime controle was ook wel leuk, bij 1e controle kwam er een 2e groep aanrijden toen wij weer wilden opstappen en maakten dachten wij toen een grapje of we de geheime controle wel gedaan hadden.
Pas bij de finish hoorde ik dat ze ons nog net hebben zien fietsen toen ze aan kwamen rijden![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
Die geheime controle was ook wel leuk, bij 1e controle kwam er een 2e groep aanrijden toen wij weer wilden opstappen en maakten dachten wij toen een grapje of we de geheime controle wel gedaan hadden.
Pas bij de finish hoorde ik dat ze ons nog net hebben zien fietsen toen ze aan kwamen rijden
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)