Het dopingtopic 2.0
Voor de duidelijkheid, ben volledig tegen doping. Ben helemaal niet blind, en bij ongeziene prestaties heb ik ook mijn bedenkingen, niet alleen in het wielrennen maar ook in andere duursporten die ik volg. Atletiek, langlauf, biathlon, ...
Maar jullie blijven hier op dezelfde nagel(s) kloppen. Iedere overwinning van DQS is aanleiding tot x aantal reacties, en bijna evenveel tegen reacties. Denk dat iedereen zijn punt meer dan voldoende heeft gemaakt.
Alsof alleen DQS en Astana verdacht personeel in dienst hebben en bijgevolg aan de verboden middelen zitten.
Er zijn tal van andere voorbeelden in de wielrennerij. Ik heb zelf al het voorbeeld van Team Katusha aangehaald.
Bij vrijwel ieder team (op gelijk welk niveau) zit wel iemand met een verdacht verleden.
Ook in het dameswielrennen trouwens.
Maar jullie blijven hier op dezelfde nagel(s) kloppen. Iedere overwinning van DQS is aanleiding tot x aantal reacties, en bijna evenveel tegen reacties. Denk dat iedereen zijn punt meer dan voldoende heeft gemaakt.
Alsof alleen DQS en Astana verdacht personeel in dienst hebben en bijgevolg aan de verboden middelen zitten.
Er zijn tal van andere voorbeelden in de wielrennerij. Ik heb zelf al het voorbeeld van Team Katusha aangehaald.
Bij vrijwel ieder team (op gelijk welk niveau) zit wel iemand met een verdacht verleden.
Ook in het dameswielrennen trouwens.
Nee Timo. Een slotje omdat dit in een oeverloos gedram van beide kanten ontaard is. De argumenten van de ander worden niet eens gelezen, er wordt alleen maar steeds weer hetzelfde eigen standpunt herhaald. En dat begint een mens op een gegeven moment de keel uit te hangen.
-
- Forum-lid
Prachtige overwinning van Astana weer vandaag..... DQS nergens te zien.
Wat is trouwens het verschil tussen klassieker-doping en kleineronde-doping?
Wat is trouwens het verschil tussen klassieker-doping en kleineronde-doping?
Ach, als je een slotje nodig hebt om te zorgen dat je niet meer meeleest in een topic, dan kan je beter het probleem bij jezelf zoeken
Er komt straks vanzelf weer een dopinggeval bovendrijven dat besproken gaat worden (en wat de relatie met DQS, Sky en Astana is ) en tegen die tijd zal ook wel weer het voorjaar voorbij zijn, waardoor Mr Omerta en zijn foute artsen weer naar de achtergrond verdwijnen.
Er komt straks vanzelf weer een dopinggeval bovendrijven dat besproken gaat worden (en wat de relatie met DQS, Sky en Astana is ) en tegen die tijd zal ook wel weer het voorjaar voorbij zijn, waardoor Mr Omerta en zijn foute artsen weer naar de achtergrond verdwijnen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
De wereld zou er veel slechter aan toe zijn als we geen drammerts hadden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
En wat is er dan zo grappig? Hebben ze nu wel een goede dokter?