Ik ga de gok dit weekend ook maar eens nemen: FSC50CM 25mm. Denk met de DT350 naafjes. Slechts iets duurder dan de Powerway, waarschijnlijk iets beter.
Carbon clinchers uit China vragen
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39947
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Less is bore
Mooi. Ik heb de 38U25mm met dt350. Bevallen erg goed en zijn stijver dan mijn 50cm fc clincher. Zit er aan te denken om nog een set 50 of 60mm U25mm met DT240 te bestellen. Ik hou toch wel van een mooie ratel in de body. Dat heeft de 350 niet.daniel1975 schreef: ↑30 mar 2019 14:50Ik ga de gok dit weekend ook maar eens nemen: FSC50CM 25mm. Denk met de DT350 naafjes. Slechts iets duurder dan de Powerway, waarschijnlijk iets beter.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39947
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Dat is toch een kwestie van een ander rachet plaatsen op de 350?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13662
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Ja of minder vet, want er zitten dezelfde ratchets bij als de 240.
Ik zou wel met de 36T gaan rijden.
Ik zou wel met de 36T gaan rijden.
Klopt, maar dat was volgens mij nog best prijzig met 50 euro. Vet is er al een groot deel afgehaald, maar dat veranderd er niet veel aan.daniel1975 schreef: ↑30 mar 2019 16:41 Dat is toch een kwestie van een ander rachet plaatsen op de 350?
-
- Forum-lid
- Berichten: 344
- Lid geworden op: 07 jan 2012 17:45
- Locatie: De Liemers
Ik kreeg van Farsports bij mijn DT240 wielsets in alle gevallen automatisch een gratis upgrade naar de 36 rachet. Dus als een 36 rachet normaal € 50,- kost, valt de upgrade naar 240 naven kwa extra kosten mee.
Rose X-lite Four disc Di2 2018 & Mr. Big 2 29-er 2014
Met die redenatie zou ik nu dus ook voor een DT240 gaan, alhoewel een set met DT240 wel 200 dollar duurder is dan met DT350.mont aigoual schreef: ↑30 mar 2019 18:16 Ik kreeg van Farsports bij mijn DT240 wielsets in alle gevallen automatisch een gratis upgrade naar de 36 rachet. Dus als een 36 rachet normaal € 50,- kost, valt de upgrade naar 240 naven kwa extra kosten mee.
Zit alleen nog enorm te twijfelen of ik een 60 of 50mm U25 moet nemen. Ik heb al een 38mmU25 set.
-
- Forum-lid
- Berichten: 344
- Lid geworden op: 07 jan 2012 17:45
- Locatie: De Liemers
Op mijn velgrem fiets heb ik altijd met 50 hoog gereden. Voor mijn disc fiets ben ik naar 38 gegaan. Op de dijk langs de Rijn staat vaak toch wel wind, dat getrek aan mijn stuur was voor de reden naar 38 te gaan. Je wil ook wel eens eten open maken ofzo en “met zonder” handen fietsen.NuitKor schreef: ↑30 mar 2019 18:37Met die redenatie zou ik nu dus ook voor een DT240 gaan.mont aigoual schreef: ↑30 mar 2019 18:16 Ik kreeg van Farsports bij mijn DT240 wielsets in alle gevallen automatisch een gratis upgrade naar de 36 rachet. Dus als een 36 rachet normaal € 50,- kost, valt de upgrade naar 240 naven kwa extra kosten mee.
Zit alleen nog enorm te twijfelen of ik een 60 of 50mm U25 moet nemen. Ik heb al een 38mmU25 set.
Rose X-lite Four disc Di2 2018 & Mr. Big 2 29-er 2014
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39947
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Zat die 36t rachet er standaard op of moest je er om vragen?
Less is bore
Voor wie het zou aanbelangen.
Dit is de sound van de Powerway R13.
Luid genoeg opdat andere je zouden horen, niet zo luid dat het storend wordt. (mijn mening uiteraard)
https://vgy.me/j7okcE.mp4
Dit is de sound van de Powerway R13.
Luid genoeg opdat andere je zouden horen, niet zo luid dat het storend wordt. (mijn mening uiteraard)
https://vgy.me/j7okcE.mp4
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39947
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Dat is toch gewoon standaard systeem met 3 palletjes en weinig vet?
Less is bore
Ik heb ook een set met Powerway naven zijn redelijk stil,mijn hope naven maken dit geluid wel met weinig vet er in.daniel1975 schreef: ↑31 mar 2019 13:03 Dat is toch gewoon standaard systeem met 3 palletjes en weinig vet?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.