Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
- alliance_0
- Forum-lid
Ja dat is de Elemnt app. Als je Bolt binnen is wijst het zich allemaal vanzelf.
Kreeg gisteren een mail over een compleet vernieuwde app, echter kan deze nog niet downloaden/vinden in de store. Heeft waarschijnlijk te maken met de nieuwe producten (horloge en fietscomputer) die over een dag of 10 geïntroduceerd gaan worden. Ben benieuwd naar de nieuwe Elemnt Roam. Kijken of ik mijn Elemnt kan/ga vervangen.
Kreeg gisteren een mail over een compleet vernieuwde app, echter kan deze nog niet downloaden/vinden in de store. Heeft waarschijnlijk te maken met de nieuwe producten (horloge en fietscomputer) die over een dag of 10 geïntroduceerd gaan worden. Ben benieuwd naar de nieuwe Elemnt Roam. Kijken of ik mijn Elemnt kan/ga vervangen.
- alliance_0
- Forum-lid
Wahoo heeft verschillende apps voor hun producten. Als er gesproken wordt over de companion app is dat de app die hoort bij de Elmnt en de Bolt. Dus de app waar je deze fietscomputers mee kan beheren.
Ik heb de bolt 2 keer omgeruild ja ivm knopje rechtsonder die los kwam. (pagina wisselen knop)
En ik moet eigenlijk weer een omruil doen, nu ivm bovenste zoomknopje wat los komt...
Je zit er dus niet ver naast me je 4e/5e
Ja je moet een account aanmaken. Is niet zo’n probleem toch?
Ik heb zojuist de wahoo elemnt bundel besteld. Ik wil eigen routes tekenen met turn by turn.
Komoot en ridewithgps zijn hier geschikt voor maar dan moet er bijbetaald worden zo te lezen.
Ik gebruik soms ook GPsies . Daar weet ik niet of turn by turn ook kan? Iemand enig idee?
Komoot en ridewithgps zijn hier geschikt voor maar dan moet er bijbetaald worden zo te lezen.
Ik gebruik soms ook GPsies . Daar weet ik niet of turn by turn ook kan? Iemand enig idee?
-
- Forum-lid
Bij RWGPS gebruik ik de gratis versie en de routes die ik teken hebben ook TBT.
Komoot gebruik ik ook steeds meer. Je krijgt in ieder geval een regio gratis en soms zijn er wat acties. en kan je wat meer krijgen. Ik kan me er goed mee redden, merk nooit een beperking bij het maken van een route, maar heb nooit iets gekocht. Ook TBT werkt eigenlijk prima.
Komoot gebruik ik ook steeds meer. Je krijgt in ieder geval een regio gratis en soms zijn er wat acties. en kan je wat meer krijgen. Ik kan me er goed mee redden, merk nooit een beperking bij het maken van een route, maar heb nooit iets gekocht. Ook TBT werkt eigenlijk prima.