Canyon
- TheTourist
- Forum-lid
De levering van mijn nieuwe rode machine is met 2 weken vervroegd naar volgende week... Nu maar hopen dat dat ook daadwerkelijk zo is!
edit
Zojuist bericht gekregen dat mijn bestelling onderweg is!
edit
Zojuist bericht gekregen dat mijn bestelling onderweg is!
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
- robbebopper
- Forum-lid HC
Wijjjjjjjjjjj willllllllllen foto’s zien! Wij willen foto’s zien, wij willen foto’s zien, wij willen foto’s zien.
Op het melodietje van “Wij worden kampioen”
Op het melodietje van “Wij worden kampioen”
En vandaag een mailtje met verwachte verzenddatum 22-26 april.JvK91 schreef: ↑04 apr 2019 11:49 Mijn Ultimate CF sl disc 7.0 besteld op 7 Maart met verwachte leverdatum 11-15 Maart.
Toen mailtje gekregen dat de fiets vertraagd zou zijn tot 25-29 Maart.
Nog een mailtje gekregen dat de fiets vertraagd zou zijn tot 6-10 Mei.
Kijk ik vandaag toevallig op de website van Canyon staat dat mijn ultimate in mijn maat op voorraad is . Echt geen touw aan vast te knopen met hun.
-
- Forum-lid
Beter!JvK91 schreef: ↑05 apr 2019 18:10En vandaag een mailtje met verwachte verzenddatum 22-26 april.JvK91 schreef: ↑04 apr 2019 11:49 Mijn Ultimate CF sl disc 7.0 besteld op 7 Maart met verwachte leverdatum 11-15 Maart.
Toen mailtje gekregen dat de fiets vertraagd zou zijn tot 25-29 Maart.
Nog een mailtje gekregen dat de fiets vertraagd zou zijn tot 6-10 Mei.
Kijk ik vandaag toevallig op de website van Canyon staat dat mijn ultimate in mijn maat op voorraad is . Echt geen touw aan vast te knopen met hun.
Ik ben zo ontzettend jaloers. Ik vandaag mailtje... 27-31 mei. Weer zeven dagen er bij. Hoop echt dat dit gaat lukken. Moet toch wel minstens ff Limburgs mooiste op mijn nieuwe fiets kunnen doen voordat ik de marmotte ga doen.
Sjonge, dit topic is gereduceerd tot een "verwachte leverdatum" database.
Die levertijd heeft ook wel weer z'n charme trouwens.
Overigens: ik ben heel blij met m'n Canyon Speedmax, maar heb inmiddels een aantal slechte ervaringen met het Canyon Servicecenter.
Die levertijd heeft ook wel weer z'n charme trouwens.
Overigens: ik ben heel blij met m'n Canyon Speedmax, maar heb inmiddels een aantal slechte ervaringen met het Canyon Servicecenter.
Ik heb een vriend van me die niet tevreden is over zijn Canyon Aerod. Vooral de service liet te wensen over wist hij me te vertellen. Dit kreeg ik deze week van hem :
"Het komt erop neer dat Canyon minderwaardige onderdelen gebruikt voor fietsen die minder verkopen zoals grote maten en dure modellen. Ik heb enorme kosten nu en mijn fiets is nog maar een jaar oud. Lagers, body, bracket, ketting, kransjes, bijna alles moet vervangen worden…"
"Het komt erop neer dat Canyon minderwaardige onderdelen gebruikt voor fietsen die minder verkopen zoals grote maten en dure modellen. Ik heb enorme kosten nu en mijn fiets is nog maar een jaar oud. Lagers, body, bracket, ketting, kransjes, bijna alles moet vervangen worden…"
-
- Forum-lid
Sta me toe hier eens goed mee te lachen.i-mac schreef: ↑06 apr 2019 08:50 Ik heb een vriend van me die niet tevreden is over zijn Canyon Aerod. Vooral de service liet te wensen over wist hij me te vertellen. Dit kreeg ik deze week van hem :
De ouderdom van een fiets zegt eigenlijk weinig. Het gaat om het gebruik. Als je vriend op een jaar tijd 15000 km heeft gereden in alle weersomstandigehden is zulke slijtage best mogelijk. Een ketting en de daarbij horende cassette zal zelfs nooit zolang meegaan.
Bij de lagers hangt veel af van al dan niet preventief onderhoud.
Dit heeft echt niets te maken met minderwaardige onderdelen.
Hij gebruikt deze fiets als "mooi-weer-fiets", en doet er misschien 8000km mee. Hij onderhoud zijn fietsen zeer goed. Maar goed, misschien heeft hij gewoon pech. Dat kan gebeuren.dwangarbeider schreef: ↑06 apr 2019 09:25Sta me toe hier eens goed mee te lachen.i-mac schreef: ↑06 apr 2019 08:50 Ik heb een vriend van me die niet tevreden is over zijn Canyon Aerod. Vooral de service liet te wensen over wist hij me te vertellen. Dit kreeg ik deze week van hem :
De ouderdom van een fiets zegt eigenlijk weinig. Het gaat om het gebruik. Als je vriend op een jaar tijd 15000 km heeft gereden in alle weersomstandigehden is zulke slijtage best mogelijk. Een ketting en de daarbij horende cassette zal zelfs nooit zolang meegaan.
Bij de lagers hangt veel af van al dan niet preventief onderhoud.
Dit heeft echt niets te maken met minderwaardige onderdelen.
Huh, is dat zo? Dus die maat van je beweert dat een XXL anders wordt afgemonteerd dan een L. Ik ben dan wel benieuwd naar een vergelijk want ik geloof het niet.i-mac schreef: ↑06 apr 2019 08:50 Ik heb een vriend van me die niet tevreden is over zijn Canyon Aerod. Vooral de service liet te wensen over wist hij me te vertellen. Dit kreeg ik deze week van hem :
Waarom is hij ontevreden over de service?
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Ik geloof het eerlijk gezegd niet. Bovendien is het eenvoudig na te gaan: op de Canyon website staat voor elk model exact gespecificeerd welke onderdelen gemonteerd zijn. Als dit werkelijk afwijkt voor grotere of niet courante modellen, dan zou ik bezwaar gaan maken bij Canyon. Maar nogmaals: ik geloof er niets van.i-mac schreef: ↑06 apr 2019 08:50 Ik heb een vriend van me die niet tevreden is over zijn Canyon Aerod. Vooral de service liet te wensen over wist hij me te vertellen. Dit kreeg ik deze week van hem :