Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen een Bontrager SSR en een racer??
Zit het is de stijfheid, de ratel (geluid achterwiel) en zit er veel verschil tussen deze types??
Wie heeft er ervaring mee, hoe gevoelig zijn ze als je over een putje of stukje slecht wegdek
Knalt?? Zijn deze wielen erg gevoelig voor slag of spaak breuk? Ik ben ca 72 kg.
En overweeg een TREK 2.1 of 2.3 aan te schaffen.
Bontrager RACER vs SSR
Op mijn Trek 1.7 zitten SSR's. Qua stijfheid vallen die wel mee denk ik. Ik heb ze nu een jaar, en ze zijn nog steeds recht. Ikzelf weeg nu 84KG (bij aanschaf van de fiets 77KG...).
Ik heb al in verschillende putten gereden, tegen voetpaden gezeten etc.... en ze bollen nog steeds goed, en recht.
Mijn broer heeft de Race lite's. Verschil: misschien iets lichter, andere spaak (platte spaak)...
Ik heb al in verschillende putten gereden, tegen voetpaden gezeten etc.... en ze bollen nog steeds goed, en recht.
Mijn broer heeft de Race lite's. Verschil: misschien iets lichter, andere spaak (platte spaak)...
Kuota Kougar
Je kan even zoeken op de website van tour. Die hebben een hoop testen staan. De oudere testen zijn gratis. www.tour-magazin.de