Parijs Roubaix challenge 2019
Ik heb gezien dat "Namedsport" de sponsor is en die hebben wel goed gerief mbt energiegel, repen, drank....
Het zal inderdaad redelijk frisjes en winderig in de flank zijn, hopelijk blijft het droog.
Bij mij zal het met 25mm bandjes zijn.
Alvast aan iedereen hier veel succes
Het zal inderdaad redelijk frisjes en winderig in de flank zijn, hopelijk blijft het droog.
Bij mij zal het met 25mm bandjes zijn.
Alvast aan iedereen hier veel succes
Specialized Sl7 pro Sram Force
niet op z'n Frans maar wat ik ook ken van bv RVV: gevarieerd met water, sportdrank, repen, fruit, wine gums, etc.
Deze? goh, dacht het wel. maar als dat echt het enige is zou ik er zelf maar wat meenemen voor als ze het assortiment veranderen
Ik wil met het deenamebewijs gaan rijden van een mede forummer die niet meer kan. Overal staat dat je bij het afhalen van het startnummer je identiteitsbewijs moet tonen. Hoe streng zal dit zijn en hoe groot is de kans dus dat ik geen nummer ga krijgen? Bvd!
Do not CROSS the road!
-
- Forum-lid
Ik heb nog nooit meegemaakt (5x deelname) dat je id moet laten zien bij het ophalen van het startnummer. Dus dat zal wel goed gaan
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
rule #5
Ik heb verleden jaar toch mijn id moeten tonen.jacksshadow schreef: ↑10 apr 2019 09:04Ik heb nog nooit meegemaakt (5x deelname) dat je id moet laten zien bij het ophalen van het startnummer. Dus dat zal wel goed gaan![]()
Geen meli koeken gezien verleden jaar