Titanium fietsen
Naast een hoop blabla staat er 1 ding in dat artikel dat me WEL aanspreekt:
“You get to a certain point in life,” he said, “where you step out of the way everyone’s doing it, and you find your own path.”
“You get to a certain point in life,” he said, “where you step out of the way everyone’s doing it, and you find your own path.”
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ja, een van de mensen achter Merlin, later mede-eigenaar van Spectrum. . In de VS een legende. Je kunt de komende maanden nog een stalen of titanium frame bij Spectrum bestellen, zie www.spectrum-bikes.com.
-
- Forum-lid
Wie op dit forum heeft een Pilot Veturi? Of kent iemand die deze fiets heeft....
Hallo heren, ik bezit alweer bijna een jaar een Van nickolas Aquilo SE voor het dagelijkse woon-werk-tripje.
Alles werkt naar tevredenheid alleen ontdekte ik pas later dat er een pressfit op zit wat zo af en toe wat gekraak met zich meebrengt.
Nou vroeg ik mij af of ik draad in de bracketpot kan laden draaien?
Alles werkt naar tevredenheid alleen ontdekte ik pas later dat er een pressfit op zit wat zo af en toe wat gekraak met zich meebrengt.
Hangt af van de inwendige diameter van de bracketpot...
Er moet op de te snijden draad uiteraard wel iets passen dat courant in de handel is....
Een adapter voor BSA ligt meer voor de hand. die kan er dan ingelijmd worden..
Er moet op de te snijden draad uiteraard wel iets passen dat courant in de handel is....
Een adapter voor BSA ligt meer voor de hand. die kan er dan ingelijmd worden..
Herhaal dit niet onnodig
Heb je al gekeken naar de oplossingen van Wheelsmanufacturing en/of PraxisWorks?remon t2a schreef: ↑10 apr 2019 14:58 Hallo heren, ik bezit alweer bijna een jaar een Van nickolas Aquilo SE voor het dagelijkse woon-werk-tripje.
Titanium B1/Beone zomerklaar gemaakt. Behoorlijk afgeslankt met de nieuwe zelfgebouwde wieltjes (kinlin/bitex). Voorbouw hoek vertekent een beetje door de hoek van de foto. Lijkt nu wel een omgekeerde pen, maar is het niet....
Scherp !! Net het 52 tands voorblad vervangen door een 50 tands en vergeten de derailleur omlaag te zetten......